Booking.comUSD 170
eDreamsUSD 170
Orbitz.comUSD 170
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet overgikk våre forventninger. Veldig oppmerksomme og hyggelige ansatte. Spesielt middagen var suveren, barna fikk maten fort, total tid for servering var liten og kvaliteten var førsteklasses. Hit vil vi gjerne dra igjen, badelandet hadde noe for alle aldre

Takk, johanlow
Anmeldt 3. august 2020

Barnevennlig hotell, men det går helt fint å reise dit uten barn. Anbefaler å ta med sykler, da det er perfekt å sykle inn til sentrum for lunsj/middag hvis man ikke ønsker å spise på hotellet. Noe slitent hotellrom, men det var rent. Stort bad med god varme.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Mhessel90
Anmeldt 2. august 2020

Var her med min familie for å bade,bra badeanlegg.
Romma er utdatert,med tepper og lekkasjeflekker i taket.
Under frokosten fant vi hår i eggerøren,lite apetitelig.

Dårlig at det ikke var hårføner på rommet,trodde dette var i standarden.

Servitøren i restauranten glemte oss etter vi hadde fått maten,satt lenge uten å bli spurt om maten smakte,mer drikke,dessert osv.
Heldigvis smakte maten veldig bra.

Bra tilbud til barna på kvelden.

2  Takk, Mettebytt
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Jeg syns dette var et prima hotell for familien. Vi fikk en god prisdeal derfor er vi nok ekstra tilfredse. Ja hotellet har noen år bak seg og Badeparken kunne fått en oppgradering, men ungene storkoste seg både med badepark, lekerom, spillrom og øvrige aktiviteter. Servicen var kjempegod. Vi traff på været og da er det som å være i syden. Hvis man har det for øye så er verken rommene eller fasilitetene så aller verst. Rommene er romslige og rene. Badene er også romslige og forholdsvis nye. Det er en badstue på brygga som sikkert er mye i bruk om vinteren. Det er mange steder å gjemme seg bort både ute og inne. Mange fine fasiliteter for de minste. Vi hadde tre fine dager der og kommer gjerne igjen. Tåler at alt ikke er av ypperste klasse bare en får litt sydenstemning i Norge.

Takk, 445theresef
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Det som skulle være en deilig badeferie for barna endte med at vi måtte betale oss fri med 850kr for et rom det strengt tatt ikke er greit å ta 3000 kr natten for. Vi orket ikke å bo der og måtte reise to timer tilbake fra der vi kom fra. Utearealet er helt ok, men standaren inne tilsvarer og minner om et nedslitt sykehus. Rust og avskallet maling, mugg og alger på fliser, interiør (bortsett fra i fellesområdene) fra tidlig 90 tallet. At dette er totalrenoveret kan ikke stemme. Altfor dårlig. Her må det skjerpes! Vi kommer aldri hit igjen.

1  Takk, 36linnb