Booking.comUSD 172
eDreamsUSD 172
Orbitz.comUSD 171
CheapTicketsUSD 171
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Quality Langesund har muligheten til å bli en fantastisk resort. Ser man vekk ifra hvor redselsfullt hotellet ser ut utenfra blir man positivt overrasket når man kommer inn i resepsjonsområdet.

Resepsjon, restaurant, fellesområder er smakfullt pusset opp og innbyr til et trivelig opphold. Dette stopper ved trappen/heisen... Resten av hotellet er en stor «Danskebåt».

De kunne med relativt begrensede midler hevet standarden vesentlig. Rommene føles gamle/slitte/skitne. Vi hadde da rom som var «pusset opp», og rom som ikke var pusset opp. Enkeltsenger som utgjør dobbelseng er forøvrig stort minus.
Romstørrelse derimot var bra.

For barnefamilier trekker badelandet opp. Dette var tross alder et flott badeland som føltes rent og pent ut. Prismessig står det også i stil med innholdet. Swim out er positivt, men mangler kanskje noe som engasjerer de eldste barna.

Beliggenheten er bare vakker! Kaiområdet som også er nytt bidrar til at uteområdene kanskje er det beste ved dette hotellet.
(selv om det er litt liten plass til alle gjestene)

Restauranten prøver, men får det ikke helt til. Overpriset mat som ikke reflekterer prisen. Ikke dårlig, men heller ikke bra nok. Utvalget av eksempelvis flaskeøl var bare trist. Frokosten var tross Corona bra, men blir kjedelig om man er der mer enn noen dager.

Som overskriften tilsier - de er 50% i mål, men det må jobbes for å få hevet resten. Muligheten er der, men da må ledelse/eiere velge å ta siste steget!

2  Takk, 439knuth
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet overgikk våre forventninger. Veldig oppmerksomme og hyggelige ansatte. Spesielt middagen var suveren, barna fikk maten fort, total tid for servering var liten og kvaliteten var førsteklasses. Hit vil vi gjerne dra igjen, badelandet hadde noe for alle aldre

Takk, johanlow
Anmeldt 3. august 2020

Barnevennlig hotell, men det går helt fint å reise dit uten barn. Anbefaler å ta med sykler, da det er perfekt å sykle inn til sentrum for lunsj/middag hvis man ikke ønsker å spise på hotellet. Noe slitent hotellrom, men det var rent. Stort bad med god varme.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Mhessel90
Anmeldt 2. august 2020

Var her med min familie for å bade,bra badeanlegg.
Romma er utdatert,med tepper og lekkasjeflekker i taket.
Under frokosten fant vi hår i eggerøren,lite apetitelig.

Dårlig at det ikke var hårføner på rommet,trodde dette var i standarden.

Servitøren i restauranten glemte oss etter vi hadde fått maten,satt lenge uten å bli spurt om maten smakte,mer drikke,dessert osv.
Heldigvis smakte maten veldig bra.

Bra tilbud til barna på kvelden.

2  Takk, Mettebytt
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Jeg syns dette var et prima hotell for familien. Vi fikk en god prisdeal derfor er vi nok ekstra tilfredse. Ja hotellet har noen år bak seg og Badeparken kunne fått en oppgradering, men ungene storkoste seg både med badepark, lekerom, spillrom og øvrige aktiviteter. Servicen var kjempegod. Vi traff på været og da er det som å være i syden. Hvis man har det for øye så er verken rommene eller fasilitetene så aller verst. Rommene er romslige og rene. Badene er også romslige og forholdsvis nye. Det er en badstue på brygga som sikkert er mye i bruk om vinteren. Det er mange steder å gjemme seg bort både ute og inne. Mange fine fasiliteter for de minste. Vi hadde tre fine dager der og kommer gjerne igjen. Tåler at alt ikke er av ypperste klasse bare en får litt sydenstemning i Norge.

Takk, 445theresef