Booking.comUSD 170
eDreamsUSD 170
Orbitz.comUSD 170
CheapTicketsUSD 170
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi var to vennepar + en baby som bodde en natt på hotellet. Vi bestemte oss selvfølgelig for å spise middagen på hotellets egne restaurant, og det angrer vi på nå. 3 av oss bestilte okse indrefilet, en godt stekt, en medium minus og en rå. Da kjæresten min fikk sin biff som skulle vært rå, var den nærmere medium well. Han unnskyldte seg til servitøren før han klagde på kjøttet, og istedet for å gjøre han fornøyd og gi en ny kjøttbit som faktisk var rå, så lo servitøren bare og sa at «det går ikke an å få den mer rå enn denne». Merkelig, i og med at min bit som var medium minus var mer blodig enn hans.

Uansett mener jeg at om en gjest klager på noe, så retter dere opp i feilen og ikke ler og håner og «belærer» gjesten på hvordan ting skal være. Greit nok at kokken ikke klarer å steke biffen rå, men god service er det enkleste man kan gi :)

Vi kommer ikke tilbake.

2  Takk, Tuvaaandersen
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Quality Langesund har muligheten til å bli en fantastisk resort. Ser man vekk ifra hvor redselsfullt hotellet ser ut utenfra blir man positivt overrasket når man kommer inn i resepsjonsområdet.

Resepsjon, restaurant, fellesområder er smakfullt pusset opp og innbyr til et trivelig opphold. Dette stopper ved trappen/heisen... Resten av hotellet er en stor «Danskebåt».

De kunne med relativt begrensede midler hevet standarden vesentlig. Rommene føles gamle/slitte/skitne. Vi hadde da rom som var «pusset opp», og rom som ikke var pusset opp. Enkeltsenger som utgjør dobbelseng er forøvrig stort minus.
Romstørrelse derimot var bra.

For barnefamilier trekker badelandet opp. Dette var tross alder et flott badeland som føltes rent og pent ut. Prismessig står det også i stil med innholdet. Swim out er positivt, men mangler kanskje noe som engasjerer de eldste barna.

Beliggenheten er bare vakker! Kaiområdet som også er nytt bidrar til at uteområdene kanskje er det beste ved dette hotellet.
(selv om det er litt liten plass til alle gjestene)

Restauranten prøver, men får det ikke helt til. Overpriset mat som ikke reflekterer prisen. Ikke dårlig, men heller ikke bra nok. Utvalget av eksempelvis flaskeøl var bare trist. Frokosten var tross Corona bra, men blir kjedelig om man er der mer enn noen dager.

Som overskriften tilsier - de er 50% i mål, men det må jobbes for å få hevet resten. Muligheten er der, men da må ledelse/eiere velge å ta siste steget!

2  Takk, 439knuth
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet overgikk våre forventninger. Veldig oppmerksomme og hyggelige ansatte. Spesielt middagen var suveren, barna fikk maten fort, total tid for servering var liten og kvaliteten var førsteklasses. Hit vil vi gjerne dra igjen, badelandet hadde noe for alle aldre

Takk, johanlow
Anmeldt 3. august 2020

Barnevennlig hotell, men det går helt fint å reise dit uten barn. Anbefaler å ta med sykler, da det er perfekt å sykle inn til sentrum for lunsj/middag hvis man ikke ønsker å spise på hotellet. Noe slitent hotellrom, men det var rent. Stort bad med god varme.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Mhessel90
Anmeldt 2. august 2020

Var her med min familie for å bade,bra badeanlegg.
Romma er utdatert,med tepper og lekkasjeflekker i taket.
Under frokosten fant vi hår i eggerøren,lite apetitelig.

Dårlig at det ikke var hårføner på rommet,trodde dette var i standarden.

Servitøren i restauranten glemte oss etter vi hadde fått maten,satt lenge uten å bli spurt om maten smakte,mer drikke,dessert osv.
Heldigvis smakte maten veldig bra.

Bra tilbud til barna på kvelden.

2  Takk, Mettebytt