TripadvisorUSD 169
eDreams
Booking.comUSD 169
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Hotellet var ok, men restauranten var kjempe dårlig. Bestilte indrefilet med grønnsaker og sprøstekte poteter i rødvinssaus. Biffen var ok , men resten var grusomt. Smakte som om det var en boks hermetiserte tomater med noe graps av grønnsaker. Tror ikke det var noe kokk som lagde dette. Kjøtt i tomatsaus, rødvinssausen så vi ikke noe til

1  Takk, Sensommeren
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Hotellets bilder gjenspeiler ikke rommene. Vi hadde en supporior rom som ikke kunne justere temperaturen på rommet. Gangene har nedslitte tepper. Det virker som man ikke har pusset opp på lenge. Vi dro en dag før planlagt pga dette. Det positive med hotellet er de ansatte, hyggelig og imøtekommende. Hit kommer vi ikke igjen

2  Takk, davidtX6191UD
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Skulle tilbringe 1 til 2 døgn i Langesund. Har vært på dagsbesøk før og vært fornøyd med badepark og mat. Ved innsjekk fikk vi beskjed om at det kostet å bruke basseng. Dette burde være gratis for hotellets gjester. Vi bestilte bord i restauranten på kvelden. Måtte vente 10 minutter på å få bordet på tross av lite gjester. Deretter forsvant den ansatte. 12 bord med gjester. 6 servitører løp rundt. Etter 20 minutter måtte vi få tak i en for å be om drikke. Vi hadde god tid til å se oss rundt. Planen var biff og rødvin. 1 bord med 4 gjester sendte ut biffene og klagde flere ganger før de til slutt gikk. En annen ga beskjed og leverte også tilbake. Et tredje bord fikk blodig biff, hadde bedt om godt stekt. Så vi endret matplan. Salat og burger. Maten kom etter 10 minutter. Bra. Burger var rå i ytterkant og litt inni. Cæsarsalat bestod av store hele salatblad med "stammen". Vi vurderte 2 døgn, men prisgitt denne restaurant droppet vi det. Frokost var under middels med first price pålegg, kalde egg og bacon. Engangs pappkrus til drikke. Som den ene gjesten sa; send kokken hjem. Hen kan ikke grille pølser på Cirkel K en gang. Her er det mye det må jobbes med. Start på toppen.

2  Takk, kristinehraad
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi var to vennepar + en baby som bodde en natt på hotellet. Vi bestemte oss selvfølgelig for å spise middagen på hotellets egne restaurant, og det angrer vi på nå. 3 av oss bestilte okse indrefilet, en godt stekt, en medium minus og en rå. Da kjæresten min fikk sin biff som skulle vært rå, var den nærmere medium well. Han unnskyldte seg til servitøren før han klagde på kjøttet, og istedet for å gjøre han fornøyd og gi en ny kjøttbit som faktisk var rå, så lo servitøren bare og sa at «det går ikke an å få den mer rå enn denne». Merkelig, i og med at min bit som var medium minus var mer blodig enn hans.

Uansett mener jeg at om en gjest klager på noe, så retter dere opp i feilen og ikke ler og håner og «belærer» gjesten på hvordan ting skal være. Greit nok at kokken ikke klarer å steke biffen rå, men god service er det enkleste man kan gi :)

Vi kommer ikke tilbake.

2  Takk, Tuvaaandersen
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Quality Langesund har muligheten til å bli en fantastisk resort. Ser man vekk ifra hvor redselsfullt hotellet ser ut utenfra blir man positivt overrasket når man kommer inn i resepsjonsområdet.

Resepsjon, restaurant, fellesområder er smakfullt pusset opp og innbyr til et trivelig opphold. Dette stopper ved trappen/heisen... Resten av hotellet er en stor «Danskebåt».

De kunne med relativt begrensede midler hevet standarden vesentlig. Rommene føles gamle/slitte/skitne. Vi hadde da rom som var «pusset opp», og rom som ikke var pusset opp. Enkeltsenger som utgjør dobbelseng er forøvrig stort minus.
Romstørrelse derimot var bra.

For barnefamilier trekker badelandet opp. Dette var tross alder et flott badeland som føltes rent og pent ut. Prismessig står det også i stil med innholdet. Swim out er positivt, men mangler kanskje noe som engasjerer de eldste barna.

Beliggenheten er bare vakker! Kaiområdet som også er nytt bidrar til at uteområdene kanskje er det beste ved dette hotellet.
(selv om det er litt liten plass til alle gjestene)

Restauranten prøver, men får det ikke helt til. Overpriset mat som ikke reflekterer prisen. Ikke dårlig, men heller ikke bra nok. Utvalget av eksempelvis flaskeøl var bare trist. Frokosten var tross Corona bra, men blir kjedelig om man er der mer enn noen dager.

Som overskriften tilsier - de er 50% i mål, men det må jobbes for å få hevet resten. Muligheten er der, men da må ledelse/eiere velge å ta siste steget!

2  Takk, 439knuth