eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 21. september 2020

Vårt superiorrom var slitt, flekkete møbler, sliten sofa og hull i vegger på badet etter knagger. Grunnen til at vi bodde her var badelandet, og det var fint. God temperatur i vannet. Gøy at det går an å svømme innenfra og ut i frisk luft. Populært med isbar. Mulighet til å kjøpe noe enkel mat.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, Kjersti E
Anmeldt 14. september 2020

Dette hotellet ligger fint til ved sjøen, flott badeland for unger og voksne , med spa fasiliteter,rutsjebaner og boble bad . Rommene og hotellet var noe slitt, men hyggelig betjening og god mat, var dette en god opplevelse ,

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 19-thor-65
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Barn og voksne koser seg med alt på en plass. Hotellet renoveres trinnvis, vi fikk romslige rom med ok standard. Med 3 overnattinger fikk vi testet restauranten grundig, liten og velsmakende meny med litt for en hver smak. Pluss for å få henvist klargjort frokost bord til hele reisefølge. Restaurant som er dimensjonert for nok gjester. Vi kommer gjere igjen

Takk, GrandTour724272
Mari Hegnastykket, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2021

Kjære GrandTour724272,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på!

Ønsker deg en flott dag og velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Mari, resepsjonssjef

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

En fantastisk beliggenhet og flott utsikt fra restauranten. 1 etg er pusset opp og veldig innbydende og stilig. Rommene og gangene er slitt, spesielt badet på rommet vårt var lite innbydende. Hyggelig betjening og et godt system i forhold til coved-19. Alle ansatte brukte munnbind og vi skrev oss opp på tidspunkt for frokost og middag. Frokosten var veldig bra, middagen så som så. Vi var ikke heldige med indrefileten, begge skulle være medium. En var godt stekt og den andre var seig og uspiselig. Vi klagde og slapp og betale for den ene. Badeparken var helt topp og hotellet passer godt for barnefamilier. Det var underholdning og aktiviteter for barn store deler av lørdagen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, karenmarieh
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Hotellet var ok, men restauranten var kjempe dårlig. Bestilte indrefilet med grønnsaker og sprøstekte poteter i rødvinssaus. Biffen var ok , men resten var grusomt. Smakte som om det var en boks hermetiserte tomater med noe graps av grønnsaker. Tror ikke det var noe kokk som lagde dette. Kjøtt i tomatsaus, rødvinssausen så vi ikke noe til

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Sensommeren