FindHotel
Priceline
Booking.comUSD 148
eDreamsUSD 148
Anmeldt 3. oktober 2020

Var der med familien torsdag til lørdag i høstferien 2020, vi skulle egentlig være til søndag men valgte å reise hjem på lørdag. Det var på grunn av hotellets dårlige rutiner og organisering av måltider og underholdning for barna i koronasituasjonen. Vi kom på torsdag og hotellet var overfylt av mennesker. Det var heller ikke mulig å bestille middag i restauranten på kvelden, da det kun ble servert buffet. Buffet er ikke akkurat det mest korona-vennlige måltidet å servere i disse dager. Buffeen var også stappfull av mennesker som "fløy" i alle retninger og det hele fremsto som totalt uorganisert kaos. Personalet klarte heller ikke å fylle på med mat, så det var stort sett tomt for hovedrettene i buffeen.

Det var veldig bra underholdning for barna på kvelden, men å samle ca. 50-60 barn tettpakket foran senen på showet uten hensyn til 1 meters regel var ett skremmende syn med tanke på spredning av coronaviruset. I tillegg var lokalet fullstappet av voksne mennesker. Ingen påmelding eller registrering av hvem som har vært på showet var det heller ikke.

Det var også ett lekerom til barna, som til tider var overfullt og ingen av personalet fulgte med på barna.

Vi møtte til frokost fredag morgen og ble møtt av samme totale kaos som på buffeen kvelden før, det var da vi bestemte oss for å reise hjem.

Personalet brukte masker og i tillegg gummihansker. Masker har vi full forståelse for, men gummihansker er jo en potensiell smittebombe med tanke på alt personalet tar i med hanskene.

Ikke nok med det, rommene blir heller ikke rengjort så lenge man bor på hotellet. Vi måtte tømme søppel selv og bytte håndklær selv. Det lå en lapp på rommet med informasjon at rommene ikke blir rengjort før etter avreise, for å minimere risikoen for spredning av coronaviruset. Dette vil vel heller øke risikoen for spredning av coronaviruset, når rommene ikke blir rengjort!

Anbefaler ingen å besøke dette hotellet i disse koronatider.

Dato for oppholdet: oktober 2020
3  Takk, RunarO20
Anmeldt 21. september 2020

Vårt superiorrom var slitt, flekkete møbler, sliten sofa og hull i vegger på badet etter knagger. Grunnen til at vi bodde her var badelandet, og det var fint. God temperatur i vannet. Gøy at det går an å svømme innenfra og ut i frisk luft. Populært med isbar. Mulighet til å kjøpe noe enkel mat.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, Kjersti E
Anmeldt 14. september 2020

Dette hotellet ligger fint til ved sjøen, flott badeland for unger og voksne , med spa fasiliteter,rutsjebaner og boble bad . Rommene og hotellet var noe slitt, men hyggelig betjening og god mat, var dette en god opplevelse ,

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 19-thor-65
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Barn og voksne koser seg med alt på en plass. Hotellet renoveres trinnvis, vi fikk romslige rom med ok standard. Med 3 overnattinger fikk vi testet restauranten grundig, liten og velsmakende meny med litt for en hver smak. Pluss for å få henvist klargjort frokost bord til hele reisefølge. Restaurant som er dimensjonert for nok gjester. Vi kommer gjere igjen

Takk, GrandTour724272
Mari Hegnastykket, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2021

Kjære GrandTour724272,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på!

Ønsker deg en flott dag og velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Mari, resepsjonssjef

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

En fantastisk beliggenhet og flott utsikt fra restauranten. 1 etg er pusset opp og veldig innbydende og stilig. Rommene og gangene er slitt, spesielt badet på rommet vårt var lite innbydende. Hyggelig betjening og et godt system i forhold til coved-19. Alle ansatte brukte munnbind og vi skrev oss opp på tidspunkt for frokost og middag. Frokosten var veldig bra, middagen så som så. Vi var ikke heldige med indrefileten, begge skulle være medium. En var godt stekt og den andre var seig og uspiselig. Vi klagde og slapp og betale for den ene. Badeparken var helt topp og hotellet passer godt for barnefamilier. Det var underholdning og aktiviteter for barn store deler av lørdagen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, karenmarieh