Anmeldt 10. februar 2021 via mobile enheter

Vi bodde ikke på hotellet, men bestilte bord til middag for fire pensjonister lørdag kveld.

Det ble to retter: alle valgte skogsoppsuppe til forrett. Den var nydelig, kunne vært litt varmere? Så ble det to med biff, og to med stekt lange. Alt var svært godt.

Bestillingssystem overrasket, gjorde jobben selv via en app, og skulle betale på forhånd før serveringen startet. Er dette god kundebehandling?

Det var mange gjester i restauranten, men sannsynligvis ble de formelle smitteregler fulgt.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, RolfH682
Mari Hegnastykket, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 dager siden

Kjære RolfH682,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Så kjekt å høre at dere var fornøyde med deres besøk hos oss. Vi har i etterkant av ditt besøk fjernet Order-systemet i vår restaurant for å kunne opprettholde gjestekontakten.

Ønsker deg en fin dag og håper vi ser dere igjen!

Mari, resepsjonssjef

Anmeldt 3. januar 2021

Fikk vite da vi ankom hotellet at de hadde innført munnbindpåbud, uten at vi hadde fått beskjed om dette verken ved bestilling eller på mail/sms i ettertid. Munnbind måtte kjøpes i resepsjonen til 10 kr stk. Vi jobber begge innen helse, og vet at folk flest ikke bruker munnbind riktig. Når man tar av å på munnbind, så blir dette en smittebombe fremfor å beskytte, og alle brukte samme munnbind hele tiden. Under frokosten, som forsåvidt var veldig bra, observerte vi at ryddepersonale dekket på ett bord som ikke var blitt vasket etter forrige familie. Da vi sa ifra om dette, ble hun veldig sur og sa hun hadde nettopp vasket det. Da vi påpekte smulene som fremdeles lå der, fant hun en fille og tørket bordet kun der smulene var. Ekkelt!
Sengen var myk, veldig myk. Dette førte til at begge sank ned på midten av sengen, og vi våknet hver gang en av oss bevegde oss. Badelandet hadde veldig fine garderober og det var lite folk. Styr unna badegrillen, den er Meget overpriset.

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, AilinW

Hei Ailin,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager at oppholdet ikke ble som forventet.

Jeg beklager at du ikke har fått beskjed om påbud av munnbind hos oss. Vi sender ut mail til alle gjester, og beklager at dere ikke har fått denne informasjonen.

Dine tilbakemeldinger blir tatt videre til den enkelte avdeling og forbedret.

Ønsker deg en flott dag!

Mari, resepjonssjef

Anmeldt 9. november 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter på hotellet i forbindelse med et bryllup i familien. Smilende og vennlig personalet ved innsjekk. Vi fikk oppgradert rommet til rom med havutsikt, da det var kapasitet til det. Ble veldig glad for det Rommet var rent og pent, gode senger. Første kvelden bestilte vi pizza i restauranten, helt ordinær, kunne vært bedre stekt. Fantastisk frokost dagen etter. Der kunne vi få nydelig mat, variert og velsmakende Rent og pent i badeparken. Koselig spa avdeling, rolig og rent. Mulighet for å kjøpe mat og drikke i badeparken Når jeg skriver dette så mener jeg: det har skjedd positive endringer siden vår første besøk der, det betyr at ledelsen er lydhør og jobber for å gjøre hotellet bedre Veldig bra. Du kan ikke forvente deg luksus men et godt sted omgitt av vakkert natur for noen avslappende dager. Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, 121natalia_

Kjære 121natalia_,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Veldig kjekt å lese at du synes vi har tatt tak i tidligrere tilbakemeldinger.

Ønsker deg en flott dag og velkommen tilbake :-)

Mari, resepsjonssjef

Anmeldt 4. oktober 2020

Overnattet to netter i høstferien. Rommene var slitte og litt små. Hotellet hadde aktiviteter fra Ving, som var veldig gøy for barna. Middagsbuffeten i restauranten var bra, men litt dyr. Frokosten var super. Stedet er nok fantastisk om sommeren, men litt dødt nå på høsten. Vi ble bedt av resepsjonen til å bryte Choice sine egne Covid 19 regler om ikke å bestille i baren, da "dette ikke fungerte uansett" og var eneste måte å bestille på. De som arbeidet i baren var nok nyansatte uten erfaring og brukte lang tid på å ekspedere hver kunde, noe som førte til kø inn i bordene ved restauranten. De ansatte kunne vært bedre på å hjelpe stasjoner med kø når de selv var "arbeidsløse" De ansatte i restauranten gav veldig god service. Det samme gjorde de fra Ving som var veldig flinke med barna. Var også bra med aktiviteter for ungdommer i teen loungen.Vanskelig å sette en karakter på service da den gikk fra 1 til 5. Resepsjon 1, Bar 2, restaurant 5 Barn/ungdomsansatte 5

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Petter B
Anmeldt 3. oktober 2020

Var der med familien torsdag til lørdag i høstferien 2020, vi skulle egentlig være til søndag men valgte å reise hjem på lørdag. Det var på grunn av hotellets dårlige rutiner og organisering av måltider og underholdning for barna i koronasituasjonen. Vi kom på torsdag og hotellet var overfylt av mennesker. Det var heller ikke mulig å bestille middag i restauranten på kvelden, da det kun ble servert buffet. Buffet er ikke akkurat det mest korona-vennlige måltidet å servere i disse dager. Buffeen var også stappfull av mennesker som "fløy" i alle retninger og det hele fremsto som totalt uorganisert kaos. Personalet klarte heller ikke å fylle på med mat, så det var stort sett tomt for hovedrettene i buffeen.

Det var veldig bra underholdning for barna på kvelden, men å samle ca. 50-60 barn tettpakket foran senen på showet uten hensyn til 1 meters regel var ett skremmende syn med tanke på spredning av coronaviruset. I tillegg var lokalet fullstappet av voksne mennesker. Ingen påmelding eller registrering av hvem som har vært på showet var det heller ikke.

Det var også ett lekerom til barna, som til tider var overfullt og ingen av personalet fulgte med på barna.

Vi møtte til frokost fredag morgen og ble møtt av samme totale kaos som på buffeen kvelden før, det var da vi bestemte oss for å reise hjem.

Personalet brukte masker og i tillegg gummihansker. Masker har vi full forståelse for, men gummihansker er jo en potensiell smittebombe med tanke på alt personalet tar i med hanskene.

Ikke nok med det, rommene blir heller ikke rengjort så lenge man bor på hotellet. Vi måtte tømme søppel selv og bytte håndklær selv. Det lå en lapp på rommet med informasjon at rommene ikke blir rengjort før etter avreise, for å minimere risikoen for spredning av coronaviruset. Dette vil vel heller øke risikoen for spredning av coronaviruset, når rommene ikke blir rengjort!

Anbefaler ingen å besøke dette hotellet i disse koronatider.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, RunarO20