Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 26. februar 2021

Garantert innsjekking klokken 15 står det på hjemmesiden deres, men vi ble sittende en halvtime i resepsjonen og vente uten å bli tilbudt en kaffekopp en gang... Og de har i utgangspunktet tidlig utsjekking og sen innsjekking...

Takk, JeanetteS1530
Mari Hegnastykket, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 dager siden

Hei JeanetteS1530,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager at dere ikke fikk sjekket inn til kl.15:00. Med mye innsjekk og utsjekk, rakk dessverre ikke renholdspersonellet å bli ferdig med alle rommene til kl.15:00. Dette er svært beklagelig, og jeg tar med meg din hendelse så vi kan lære av den.

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 24. februar 2021

Personalet var hyggelige, imøtekommende, service innstilte og løsningsorienterte. Når det gjelder Lollo og Bernie opplegget er jeg ikke imponert. Det var kun en karakter som viste seg av gangenselv da de var 3 og 4 personer på jobb. Entusiasmen var ikke tilstede. Det er en selvfølge når du jobber med barn. Hovmesteren gjorde mer stas på barna enn Lollo og Bernie.
Renholdet (støvsuging og flekkfjerning) var for dårlig. Vi fant masse glasskår under frokostbordet.
Kjøleskap på alle rom burde vært en selvfølge.
Deler av buffebordene burde vært lavere og mer tilrettelagt for barn når dere kaller dere for barnas hotell.
Badevaktene i badeland hadde ikke oversikt over hva som skjedde i bassenget. De var opptatt av å snakke med hverandre. Ved flere anledninger var ingen av den inne i svømmehallen.

Takk, 390mariannel

Kjære 390mariannel,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager at oppholdet ikke ble som forventet og registrerer av din tilbakemelding at det er flere ting å jobbe med her. Jeg lover at vi tar tak i områdene det går ann å gjøre noe med.

Ønsker deg en flott dag!

Anmeldt 10. februar 2021 via mobile enheter

Vi bodde ikke på hotellet, men bestilte bord til middag for fire pensjonister lørdag kveld.

Det ble to retter: alle valgte skogsoppsuppe til forrett. Den var nydelig, kunne vært litt varmere? Så ble det to med biff, og to med stekt lange. Alt var svært godt.

Bestillingssystem overrasket, gjorde jobben selv via en app, og skulle betale på forhånd før serveringen startet. Er dette god kundebehandling?

Det var mange gjester i restauranten, men sannsynligvis ble de formelle smitteregler fulgt.

Takk, RolfH682

Kjære RolfH682,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Så kjekt å høre at dere var fornøyde med deres besøk hos oss. Vi har i etterkant av ditt besøk fjernet Order-systemet i vår restaurant for å kunne opprettholde gjestekontakten.

Ønsker deg en fin dag og håper vi ser dere igjen!

Anmeldt 3. januar 2021

Fikk vite da vi ankom hotellet at de hadde innført munnbindpåbud, uten at vi hadde fått beskjed om dette verken ved bestilling eller på mail/sms i ettertid. Munnbind måtte kjøpes i resepsjonen til 10 kr stk. Vi jobber begge innen helse, og vet at folk flest ikke bruker munnbind riktig. Når man tar av å på munnbind, så blir dette en smittebombe fremfor å beskytte, og alle brukte samme munnbind hele tiden. Under frokosten, som forsåvidt var veldig bra, observerte vi at ryddepersonale dekket på ett bord som ikke var blitt vasket etter forrige familie. Da vi sa ifra om dette, ble hun veldig sur og sa hun hadde nettopp vasket det. Da vi påpekte smulene som fremdeles lå der, fant hun en fille og tørket bordet kun der smulene var. Ekkelt!
Sengen var myk, veldig myk. Dette førte til at begge sank ned på midten av sengen, og vi våknet hver gang en av oss bevegde oss. Badelandet hadde veldig fine garderober og det var lite folk. Styr unna badegrillen, den er Meget overpriset.

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, AilinW

Hei Ailin,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager at oppholdet ikke ble som forventet.

Jeg beklager at du ikke har fått beskjed om påbud av munnbind hos oss. Vi sender ut mail til alle gjester, og beklager at dere ikke har fått denne informasjonen.

Dine tilbakemeldinger blir tatt videre til den enkelte avdeling og forbedret.

Ønsker deg en flott dag!

Mari, resepjonssjef

Anmeldt 9. november 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter på hotellet i forbindelse med et bryllup i familien. Smilende og vennlig personalet ved innsjekk. Vi fikk oppgradert rommet til rom med havutsikt, da det var kapasitet til det. Ble veldig glad for det Rommet var rent og pent, gode senger. Første kvelden bestilte vi pizza i restauranten, helt ordinær, kunne vært bedre stekt. Fantastisk frokost dagen etter. Der kunne vi få nydelig mat, variert og velsmakende Rent og pent i badeparken. Koselig spa avdeling, rolig og rent. Mulighet for å kjøpe mat og drikke i badeparken Når jeg skriver dette så mener jeg: det har skjedd positive endringer siden vår første besøk der, det betyr at ledelsen er lydhør og jobber for å gjøre hotellet bedre Veldig bra. Du kan ikke forvente deg luksus men et godt sted omgitt av vakkert natur for noen avslappende dager. Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, 121natalia_

Kjære 121natalia_,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Veldig kjekt å lese at du synes vi har tatt tak i tidligrere tilbakemeldinger.

Ønsker deg en flott dag og velkommen tilbake :-)