FindHotel
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Smekk fullt i badelandet, en meters grensen er det bare å glemme.
Middagsbuffet med pris på 425,- for alle over 13 år. Høye stettglass i restauranten, er litt overkill når det nesten bare er barnefamilier her.

0,33 liters ølboks koster i badelandet 70,-

Rommene er slitt.

Hyggelig personale, men styr unna i juli.

Takk, asbj_rnl928
Anmeldt 7. juli 2021

Badeparken er bra. Alt annet var skuffende. Hotellet utnytter et godt badeland for å komme unna med dårlig kvalitet på alt annet. Dyrt sammenlignet med det du får; både maten og rommet.

Dårlig sengetøy, puter osv. Overmadrassene skled av sengene hele natten. Fikk et rom knyttet til bassenget som de visste var ekstremt varmt uten klimakontroll og uten tilstrekkelig lufting.
Drar aldri tilbake.

Hvis du vil til badelandet, bo et annet sted og dra ditt på dagsbesøk.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, jacquelinedV5968BI
Anmeldt 3. juli 2021

Slitent hotell og badepark. Null ventilasjon på glodvarme rom og ikke mulighet til å åpne vinduene skikkelig. Vi endte med å sove med døra åpen mot gangen. Barna slet også i varmen. Ingen god natt. Badeparken koster selvom man bor på hotellet.
Restauranten var fin og relativt nyoppusset, og det var god mat. Barna likte Lollo og Bernie.

2  Takk, maripB9601TW
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Trivelig hotell, for det meste hyggelige ansatte. (Utenom en ung herremann) som jobbet i restaurantområdet, som var svært lite behjelpelig. Han ignorerte oss da vi prøvde å følge etter han for å spørre om hva som var på menyen. Han skrek tilslutt ut «buffet», og gikk bare videre. Dette førte til at vi valgte å ta middagen en annen plass, pga oppførselen til denne mannen.

Alf for mye folk i badeland til at det er covid restriksjoner. Virket ikke som det var noen som kontrollerte hvor mye folk som var der.

Veldig god mat på frokostbuffet, men synes ikke smittevernet er godt nok ivaretatt her. Eneste som var synlig var to flasker sprit ved inngangen, folk gikk oppå hverandre for å plukke mat, og så ingen utskiftning av gripebestikk underveis i serveringen. Her burde det vært personell som fulgte med på innslipp av folk.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 422hanne
Kenneth Vaagan, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei,

Takk for ærlig og fin tilbakemelding, vi må innrømme og si at dette med smittevern har vært utfordrende. Nå går vi heldigvis lysere tider i møte og vi har ikke hatt noe smitte på hotellet i sommer :)

Det var veldig trist og høre om denne unge herremannen i restauranten vår og vi kan ikke annet en og beklage hans oppførsel, helt klart ikke i tråd med vårt service løfte. Tar dette helt klart videre til den respektive lederen.

Hilsen Kenneth

Anmeldt 22. juni 2021

Vi hadde store forventninger til hotellet før ankomst. Bildene viser et spennende hotell og idyllisk uteområde med badepark.
Mildt sagt så ble forventningene lagt i grus. På telefon ble vi fortalt at treningssenteret var åpent, det var det ikke ved ankomst. Vi fikk ingen beskjed om dette. Videre så hadde vi reservert rom med dobbeltseng (og forespurt om sjøutsikt), men vi ble sjekket inn på et rom (i kjelleren) med to enkeltsenger med utsikt til noen busker. Da jeg klagde på dette var resepsjonisten motvillig til å flytte rom for oss, men gjorde det omsider til slutt.
Badeparken droppet vi, da de tar 160kr per pers for inngang. Adgangen til det flotte uteområdet fordret også at vi kjøpte badebilletter ble vi fortalt... gjestfriheten stråler ikke her.
Null ventilasjon på rommet, null kjøleskap og gamle, slitne rom som holder standarden til et 2-stjerners hotell - i beste fall. Rommene ble heller ikke rengjort i løpet av oppholdet.
Midt under frokosten så kom det to ansatte med bjørnekostymer og holdt show for barna, midt blant frokostbordene. Det ødela frokosten for mange, da det løp barn overalt og man kunne ikke få sitte i fred. En tanke er å varsle gjester mot dette, slik at man ikke setter seg når de engasjerer full fest og leven. En annen ting er corona-restriksjoner, som de virker å ha null forståelse for her. De samler gjerne tjue-tredve barn (med foreldre) tett-i-tett for å lage show. Null smittevern! Frokosten ble så utrivelig at vi bare gikk. Når vi klagde på dette i resepsjonen, ble vi bare avvist med at «sånn er det bare, vi er et familiehotell». Etter alt dette så valgte vi å reise fra hotellet en dag før vi egentlig skulle.
Vurderer du å bo her? Styr unna. Finn dere et annet hotell og ikke gå i samme felle som oss.

Romtips: Unngå hele hotellet.
3  Takk, 954marcusj