TripadvisorUSD 175
Orbitz.com
Priceline
eDreams
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt og fått bekreftet superior rom , ved innsjekk fikk jeg beskjed om at romtype ikke var tilgjengelig , hadde også bedt om sjøutsikt og bestilt i god tid .
Ble tildelt familierom på baksiden altså med solstek hele ettermiddag og kveld mot rommet .
Det var rundt 30grader på rommet ved innsjekk og kl 21 om kvelden , selv med åpne vinduer og vifte på rommet .
Dette er ikke holdbart for komfort og langt utenfor behagelig temperatur .
Styr unna dette hotellet om dere kan , det er egentlig en bade resort for barnefamilier , for info så var det ikke tilgang til å bade inkludert i prisen på over 2100,-

Romtips: Unngå å bli tildelt rom mot bakside parkering , bestill rom mot sjøen .
1  Takk, SveinOtto
Anmeldt 10. juli 2021

Lang tid (45 min) på innsjekk og utsjekk. Slitent hotell til høy pris. Tilsvarer ikke forventningene. Dårlig eller ingen ventilasjon på rommet. For tett med folk i restauranten mht smittevern. Veldig dyr middagsbuffet (kr 425 per pers)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Chrissy-M1968
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Smekk fullt i badelandet, en meters grensen er det bare å glemme.
Middagsbuffet med pris på 425,- for alle over 13 år. Høye stettglass i restauranten, er litt overkill når det nesten bare er barnefamilier her.

0,33 liters ølboks koster i badelandet 70,-

Rommene er slitt.

Hyggelig personale, men styr unna i juli.

Takk, asbj_rnl928
Anmeldt 7. juli 2021

Badeparken er bra. Alt annet var skuffende. Hotellet utnytter et godt badeland for å komme unna med dårlig kvalitet på alt annet. Dyrt sammenlignet med det du får; både maten og rommet.

Dårlig sengetøy, puter osv. Overmadrassene skled av sengene hele natten. Fikk et rom knyttet til bassenget som de visste var ekstremt varmt uten klimakontroll og uten tilstrekkelig lufting.
Drar aldri tilbake.

Hvis du vil til badelandet, bo et annet sted og dra ditt på dagsbesøk.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, jacquelinedV5968BI
Anmeldt 3. juli 2021

Slitent hotell og badepark. Null ventilasjon på glodvarme rom og ikke mulighet til å åpne vinduene skikkelig. Vi endte med å sove med døra åpen mot gangen. Barna slet også i varmen. Ingen god natt. Badeparken koster selvom man bor på hotellet.
Restauranten var fin og relativt nyoppusset, og det var god mat. Barna likte Lollo og Bernie.

2  Takk, maripB9601TW