Booking.comUSD 174
Orbitz.comUSD 174
eDreamsUSD 174
Anmeldt 13. juli 2021

Reiste med familie på 4. Hyggelige ansatte, men rommet bar preg av 90 tallet. Trenger oppgradering. Dårlig renhold av rommet da vi kom og lite informasjon om hvor man kaster og sorterer søppel når dette er noe vi må gjøre selv. Svært dårlig ventilasjon på rommet. Virker ikke som det finnes kjøling på ventilasjonsanlegget. Vinduer som du nesten ikke får brukt til lufting. En ekstern bordvifte stod på rommet da vi kom, denne har gått 24/7 på høyeste hastighet, men til lite nytte. Dårlig luftsirkulering på rommet. Må ut i gangen for å få kjølt seg ned da det er svalere ute i felles gang. Vurderte å sove med døren åpen. Styr unna hotellet på de varmeste sommerdagene. Frokosten var god og badeparken et pluss, samt parkering i umiddelbar nærhet. Men som sagt, hotellets gjesterom trenger oppgradering av luftbehandlingsanlegget.

1  Takk, 365stinel
Anmeldt 13. juli 2021

Det er sydentemperatur ute og det er ca 30 varmegrader på rommet uten aircondition. Merkelig nok, i gangen er det svalt og deilig. Jeg fikk ikke sove i natt. Det står en vifte på rommet men den knirker og bråker. Badelandet er helt Ok. Buffe både frokost og middag er helt ok. Vi har betalt ca 8 000 kr på 2 dager før rom med middag. Det hadde holdt med 1 dag.

Takk, 539katjaa
Anmeldt 13. juli 2021

Ankom dette kaotiske stedet hvor en flokk unge ansatte ikke hadde peiling på noe som helst om hvordan hotellet de jobber på fungerer. Første hinder - et badehotell: selvfølgelig uten håndklær. Stedet var tomme for håndklær under halvdelen av våres opphold, på tross av at de tar seg godt betalt for et superior rom. Om du trenger ekstra toalett papir må du stå i kø i en halvtime også tusle gjennom hotellet med rullen din. Hele greia minner meg om en altfor dyr camping ferie.

Døra til rommet var veldig vanskelig å lukke og åpne. Den ene lille heisen til besøkende var kjempeskummel og virket som om den skulle stoppe når som helst. Rommene var fryktelig varme uten aircondition.

Dårlig rutiner for smittevern og kaos i Buffeen. Om vi kommer oss igjennom dette uten å få corona er det et mirakel. Du betaler 425 kr for en voksen, for å spise dårlig mat som du har tilgang på i under en time. Kokkene pakker selvfølgelig ned før kl. 21 og fylle rikke opp de populære rettene. Få vegetar og veganske alternativ. Dyrt og dårlig.

Ekle pizzaer som alternativ til Buffeten, især den med 4 oster. Pizzaene kom sent og den ene kom 30 minutter etter de andre, så vi ikke fik spist sammen. App system som ikke fungerer til bestilling. Drinkoppskrifter som blir laget feil, Øl som serveres i melkeglass. Jeg er flau på deres vegne.

Badekåper koster selvfølgelig 150 kr ekstra også selv om vi kun kan bruke de en dag fordi at disse også har manglet under halve oppholde.

Hotellet ligger langt fra stranda og markedsføringen av hotellet på nettet lever absolutt ikke opp til forventningene.

Konklusjonen er at her får du veldig lite for pengene. Vil anbefale alle å spise og sove et annet sted og heller kjøre innom om du absolutt må på badeland.

Beste moment var å sjekke ut.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, miiinny
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fint uteområde, men rommene er klar for oppgradering. Man må betale ekstra for å få tilgang til uteområdet, noe som burde vært en selvfølge for hotellets gjester. Slitne rom som lukter gammelt og med dårlig luft (varmt). Til 4000 kr natten for familierom forventer man litt mer. I tillegg fikk vi rom som ikke var vasket eller redd opp etter de forrige gjestene, så vi måtte spørre om vi hadde fått feil nøkkel til noen andres rom.. det hadde vi ikke. Rommene ble derfor ikke klare før 17.30 da de måtte skifte sengetøy og «vaske». I mellomtiden måtte vi dra på badeland uten håndklær, for det var tomt på hotellet (?). På uteserveringen måtte vi selv rydde bordet etter andre gjester og spørre om noen av de ledige ansatte kunne komme å tørke av bordet før vi skulle spise. Litt dårlig smittevern med tanke på korona. Lang kø for å få betalt brus/mat konstant, mens mange ansatte åpenlyst står arbeidsledige. Med andre ord en god del forbedringspotensial :)

Romtips: Hotellet har ikke lader til el-bil..
Takk, Willys D
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt og fått bekreftet superior rom , ved innsjekk fikk jeg beskjed om at romtype ikke var tilgjengelig , hadde også bedt om sjøutsikt og bestilt i god tid .
Ble tildelt familierom på baksiden altså med solstek hele ettermiddag og kveld mot rommet .
Det var rundt 30grader på rommet ved innsjekk og kl 21 om kvelden , selv med åpne vinduer og vifte på rommet .
Dette er ikke holdbart for komfort og langt utenfor behagelig temperatur .
Styr unna dette hotellet om dere kan , det er egentlig en bade resort for barnefamilier , for info så var det ikke tilgang til å bade inkludert i prisen på over 2100,-

Romtips: Unngå å bli tildelt rom mot bakside parkering , bestill rom mot sjøen .
1  Takk, SveinOtto