Priceline
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Skulle ønske vi hadde lest mer av anmeldelsene her før vi booket, da hadde vi nok aldri dratt til Langesund. Dette må være det mest skitne hotellet jeg har sett. Det er skitne, flekkete vegg til vegg-tepper omtrent overalt. Det er skittent på rekkverk, møbler og mugg/fukt i taket. Rommene er utrolig slitne og dørene til rommene kan nesten ikke lukkes. Det går ikke an å åpne vinduer mer enn bittelitt og AC finnes ikke. Grusomt! Smittevern er ikke-eksisterende og du føler deg utrolig ukomfortabel her. Får du ikke korona her, får du det ingen steder. Takk for at man har fått første dose vaksine, i alle fall - håper alle voksne gjester har litt moderna eller pfizer innabords, for dette var pandemiens verste smittevern!

Kudos til alle unge ansatte som står på og gjør så godt de kan, men det er noe fravær av godt voksne ansatte her. Dette hotellet kunne vært så bra - det kunne til og med vært dyrere enn det er, hvis det ble totalrenovert og man ble kvitt all den filten på gulvene fra 80-tallet. Få noen fler solsenger på plass ute også og noen parasoller. Mattilbudet kan også bli bedre, med sunnere og bedre utvalg til både frokost, lunsj og
Middag. At dette er et hotell Stordalen vil vedkjenne seg, synes vi er merkelig. Her er det mye som kan forbedres!

Barna koste seg, men de ser jo ikke hvor skittent dette er. Vi kommer ikke tilbake hit, bruk heller pengene på hva som helst annet - eller bare dra til syden, det er nok bedre smittevern.

Romtips: Hvis du absolutt må hit, ta med egen vifte.
1  Takk, jannel333
Anmeldt 16. juli 2021

Ok badehotell.
Dessverre lite informasjon ved innsjekk som resulterte i grytidlig frokostbuffet og sen middag.

Flinke og servicevennlige folk, alle sammen! Godt jobba av alle unge også.

Knall med lollo og bernie.

Middagsbuffet er overpriset og det er dårlig utvalg, - ikke noe som frister igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Pojoksbdk
Anmeldt 13. juli 2021

Reiste med familie på 4. Hyggelige ansatte, men rommet bar preg av 90 tallet. Trenger oppgradering. Dårlig renhold av rommet da vi kom og lite informasjon om hvor man kaster og sorterer søppel når dette er noe vi må gjøre selv. Svært dårlig ventilasjon på rommet. Virker ikke som det finnes kjøling på ventilasjonsanlegget. Vinduer som du nesten ikke får brukt til lufting. En ekstern bordvifte stod på rommet da vi kom, denne har gått 24/7 på høyeste hastighet, men til lite nytte. Dårlig luftsirkulering på rommet. Må ut i gangen for å få kjølt seg ned da det er svalere ute i felles gang. Vurderte å sove med døren åpen. Styr unna hotellet på de varmeste sommerdagene. Frokosten var god og badeparken et pluss, samt parkering i umiddelbar nærhet. Men som sagt, hotellets gjesterom trenger oppgradering av luftbehandlingsanlegget.

1  Takk, 365stinel
Anmeldt 13. juli 2021

Det er sydentemperatur ute og det er ca 30 varmegrader på rommet uten aircondition. Merkelig nok, i gangen er det svalt og deilig. Jeg fikk ikke sove i natt. Det står en vifte på rommet men den knirker og bråker. Badelandet er helt Ok. Buffe både frokost og middag er helt ok. Vi har betalt ca 8 000 kr på 2 dager før rom med middag. Det hadde holdt med 1 dag.

Takk, 539katjaa
Anmeldt 13. juli 2021

Ankom dette kaotiske stedet hvor en flokk unge ansatte ikke hadde peiling på noe som helst om hvordan hotellet de jobber på fungerer. Første hinder - et badehotell: selvfølgelig uten håndklær. Stedet var tomme for håndklær under halvdelen av våres opphold, på tross av at de tar seg godt betalt for et superior rom. Om du trenger ekstra toalett papir må du stå i kø i en halvtime også tusle gjennom hotellet med rullen din. Hele greia minner meg om en altfor dyr camping ferie.

Døra til rommet var veldig vanskelig å lukke og åpne. Den ene lille heisen til besøkende var kjempeskummel og virket som om den skulle stoppe når som helst. Rommene var fryktelig varme uten aircondition.

Dårlig rutiner for smittevern og kaos i Buffeen. Om vi kommer oss igjennom dette uten å få corona er det et mirakel. Du betaler 425 kr for en voksen, for å spise dårlig mat som du har tilgang på i under en time. Kokkene pakker selvfølgelig ned før kl. 21 og fylle rikke opp de populære rettene. Få vegetar og veganske alternativ. Dyrt og dårlig.

Ekle pizzaer som alternativ til Buffeten, især den med 4 oster. Pizzaene kom sent og den ene kom 30 minutter etter de andre, så vi ikke fik spist sammen. App system som ikke fungerer til bestilling. Drinkoppskrifter som blir laget feil, Øl som serveres i melkeglass. Jeg er flau på deres vegne.

Badekåper koster selvfølgelig 150 kr ekstra også selv om vi kun kan bruke de en dag fordi at disse også har manglet under halve oppholde.

Hotellet ligger langt fra stranda og markedsføringen av hotellet på nettet lever absolutt ikke opp til forventningene.

Konklusjonen er at her får du veldig lite for pengene. Vil anbefale alle å spise og sove et annet sted og heller kjøre innom om du absolutt må på badeland.

Beste moment var å sjekke ut.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, miiinny