Booking.comUSD 170
Priceline
Travelocity
eDreamsUSD 170
Anmeldt 24. juli 2021

Vi var sent ute ute med booking og fant kun ledige rom på dette hotellet. Vi forstår konseptet med tilbud og etterspørsel, men å betale over 4000 kroner for vår familie på 4 for 1 natt med frokost er hinsides. Det ene rommet hadde rullestol i dusjen og fuktskader i tak og vinduskarm. Begge rommene vendte inn mot andre vegger og uten a/c eller mulighet til å åpne vinduene mer enn på gløtt ble det veldig varmt. Alt var gammelt og slitent. En begredelig frokost ble servert i et klamt og varmt Badeland. Dette er det kjipeste hotelloppholdet vi har hatt på mange år.

Takk, ellenpropellenn
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet ved sjøen. Rommene og hotellet forlvrig var helt greie. Ikke noe å utsette på renhold. Bra mat. Litt lite bemanning når spisesalen var full. Badelandet supert, spesielt utedelen da det var varmt i været. Fint med bestilling via QR kode, men litt uoversiktlig å finne ut hva som ble solgt hvor.
Og det var ikke mangel på rene håndklær.
Varmt på rommet var det, men vi benyttet oss av vifte og åpne vinduer.
Anbefales til barnefamilier spesielt.

Takk, 308ingunnb
Anmeldt 20. juli 2021

En familie på fire ankom hotellet forventningsfulle! Badeland var stas, samt tilbudet for de minste med Lollo og Bernie. Det var også en «spillehall», men opplevde det som dyrt. Vi var fornøyde med frokost og buffet. Ellers var det svært vanskelig å få sovet med ingen ventilasjon på rommene, noe som ble fryktelig varmt- dette bør absolutt fikses og trekker hele opplevelsen av oppholdet ned dessverre!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Ann_Cecilie_o
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Skulle ønske vi hadde lest mer av anmeldelsene her før vi booket, da hadde vi nok aldri dratt til Langesund. Dette må være det mest skitne hotellet jeg har sett. Det er skitne, flekkete vegg til vegg-tepper omtrent overalt. Det er skittent på rekkverk, møbler og mugg/fukt i taket. Rommene er utrolig slitne og dørene til rommene kan nesten ikke lukkes. Det går ikke an å åpne vinduer mer enn bittelitt og AC finnes ikke. Grusomt! Smittevern er ikke-eksisterende og du føler deg utrolig ukomfortabel her. Får du ikke korona her, får du det ingen steder. Takk for at man har fått første dose vaksine, i alle fall - håper alle voksne gjester har litt moderna eller pfizer innabords, for dette var pandemiens verste smittevern!

Kudos til alle unge ansatte som står på og gjør så godt de kan, men det er noe fravær av godt voksne ansatte her. Dette hotellet kunne vært så bra - det kunne til og med vært dyrere enn det er, hvis det ble totalrenovert og man ble kvitt all den filten på gulvene fra 80-tallet. Få noen fler solsenger på plass ute også og noen parasoller. Mattilbudet kan også bli bedre, med sunnere og bedre utvalg til både frokost, lunsj og
Middag. At dette er et hotell Stordalen vil vedkjenne seg, synes vi er merkelig. Her er det mye som kan forbedres!

Barna koste seg, men de ser jo ikke hvor skittent dette er. Vi kommer ikke tilbake hit, bruk heller pengene på hva som helst annet - eller bare dra til syden, det er nok bedre smittevern.

Romtips: Hvis du absolutt må hit, ta med egen vifte.
1  Takk, jannel333
Anmeldt 16. juli 2021

Ok badehotell.
Dessverre lite informasjon ved innsjekk som resulterte i grytidlig frokostbuffet og sen middag.

Flinke og servicevennlige folk, alle sammen! Godt jobba av alle unge også.

Knall med lollo og bernie.

Middagsbuffet er overpriset og det er dårlig utvalg, - ikke noe som frister igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Pojoksbdk