Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke st√łttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi st√łtter f√łlgende nettlesere:
Booking.comUSD 171
TripadvisorUSD 171
ZenHotels.com
Hvordan betalinger til oss p√•virker rekkef√łlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne v√•re og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne v√•re. Bes√łk partnerne v√•re for mer informasjon.
28‚Äď33 av 674 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2021

De tar seg veldig godt betalt for rom og buffet. Fikk 2 rom i 1. etg og ble vekket hver morgen kl 730 av lastebiler som skulle levere varer. Vinduene lar seg ikke åpne, og ventilasjonen er elendig. Smittevern er totalt fraværende, i restaurantområdet hersker det totale kaos, får vi ikke corona nå, ja da er det et under!
Rommene ble ikke rengjort på de 4 dagene vi var der, og de var heller ikke klare ved innsjekk kl 15. Fikk beskjed om å finne på noe annet i påvente av dette, Hverken tilbud om tilgang til bagasjerom eller noen annen kompensasjon så måtte bære all bagasje tilbake til bilen.
Savnet kj√łleskap p√• rommene.
Ungene koste seg i Badeparken, men til over 2100 kr natta pr rom burde det være gratis inngang.
Anbefales ikke, vi kommer ikke tilbake hit.

2  Takk, jeanettesM4291VX
Anmeldt 25. juli 2021

- For mange mennesker
- H√ły pris p√• buffet
- slitne rom
- elendig lufting på rom
- 35 min for å få en toast!
- lite plass i uteområdet
- hvor er badevakten??
- familiehotell uten et lite kj√łleskap??
Kommer ikke tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ronny952
Anmeldt 24. juli 2021

Vi var sent ute ute med booking og fant kun ledige rom p√• dette hotellet. Vi forst√•r konseptet med tilbud og ettersp√łrsel, men √• betale over 4000 kroner for v√•r familie p√• 4 for 1 natt med frokost er hinsides. Det ene rommet hadde rullestol i dusjen og fuktskader i tak og vinduskarm. Begge rommene vendte inn mot andre vegger og uten a/c eller mulighet til √• √•pne vinduene mer enn p√• gl√łtt ble det veldig varmt. Alt var gammelt og slitent. En begredelig frokost ble servert i et klamt og varmt Badeland. Dette er det kjipeste hotelloppholdet vi har hatt p√• mange √•r.

Takk, ellenpropellenn
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet ved sj√łen. Rommene og hotellet forlvrig var helt greie. Ikke noe √• utsette p√• renhold. Bra mat. Litt lite bemanning n√•r spisesalen var full. Badelandet supert, spesielt utedelen da det var varmt i v√¶ret. Fint med bestilling via QR kode, men litt uoversiktlig √• finne ut hva som ble solgt hvor.
Og det var ikke mangel på rene håndklær.
Varmt på rommet var det, men vi benyttet oss av vifte og åpne vinduer.
Anbefales til barnefamilier spesielt.

Takk, 308ingunnb
Anmeldt 20. juli 2021

En familie p√• fire ankom hotellet forventningsfulle! Badeland var stas, samt tilbudet for de minste med Lollo og Bernie. Det var ogs√• en ¬ęspillehall¬Ľ, men opplevde det som dyrt. Vi var forn√łyde med frokost og buffet. Ellers var det sv√¶rt vanskelig √• f√• sovet med ingen ventilasjon p√• rommene, noe som ble fryktelig varmt- dette b√łr absolutt fikses og trekker hele opplevelsen av oppholdet ned dessverre!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Ann_Cecilie_o