ZenHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Et eldre Hotel som har sett bedre dager. Resepsjon og restaurant virker nylig kosmetisk pusset opp. Hotellet er omgjort til ett «ving hotell» på godt og vondt. Her er Lollo og Bearni.. her er det fortvilte småbarnsforeldre og unger på sukker kick.. spillehall og lekestue.. ja stort sett det du måtte ønske fra ett ving hotell i Mallorca.. rommene er slitne og tydelig fra glade 1980 tiden.. teppegulv går igjen på hele bygget.. maten er ok.. overpriset og smaker helt greit. Utvalget er begrenset.. men buffe minner meg om danskebåten.. totalt er dette hotellet nå på sommeren, og med covid innestengt nordmenn. Blitt gjort om til ett familiehotell. Badelandet er bra. Litt lite sklier.. men fin temperatur. Vi sov lite om natten pga mangel på aircondition.. veldig varmt. Gir dem karakter 4 av 6

Romtips: Dyrt, mye barn.. ingen vits å dra inn til Langesund.. er like dyrt der for maten..
1  Takk, ollorentzen
Anmeldt 26. juli 2021

De tar seg veldig godt betalt for rom og buffet. Fikk 2 rom i 1. etg og ble vekket hver morgen kl 730 av lastebiler som skulle levere varer. Vinduene lar seg ikke åpne, og ventilasjonen er elendig. Smittevern er totalt fraværende, i restaurantområdet hersker det totale kaos, får vi ikke corona nå, ja da er det et under!
Rommene ble ikke rengjort på de 4 dagene vi var der, og de var heller ikke klare ved innsjekk kl 15. Fikk beskjed om å finne på noe annet i påvente av dette, Hverken tilbud om tilgang til bagasjerom eller noen annen kompensasjon så måtte bære all bagasje tilbake til bilen.
Savnet kjøleskap på rommene.
Ungene koste seg i Badeparken, men til over 2100 kr natta pr rom burde det være gratis inngang.
Anbefales ikke, vi kommer ikke tilbake hit.

2  Takk, jeanettesM4291VX
Anmeldt 25. juli 2021

- For mange mennesker
- Høy pris på buffet
- slitne rom
- elendig lufting på rom
- 35 min for å få en toast!
- lite plass i uteområdet
- hvor er badevakten??
- familiehotell uten et lite kjøleskap??
Kommer ikke tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ronny952
Anmeldt 24. juli 2021

Vi var sent ute ute med booking og fant kun ledige rom på dette hotellet. Vi forstår konseptet med tilbud og etterspørsel, men å betale over 4000 kroner for vår familie på 4 for 1 natt med frokost er hinsides. Det ene rommet hadde rullestol i dusjen og fuktskader i tak og vinduskarm. Begge rommene vendte inn mot andre vegger og uten a/c eller mulighet til å åpne vinduene mer enn på gløtt ble det veldig varmt. Alt var gammelt og slitent. En begredelig frokost ble servert i et klamt og varmt Badeland. Dette er det kjipeste hotelloppholdet vi har hatt på mange år.

Takk, ellenpropellenn
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet ved sjøen. Rommene og hotellet forlvrig var helt greie. Ikke noe å utsette på renhold. Bra mat. Litt lite bemanning når spisesalen var full. Badelandet supert, spesielt utedelen da det var varmt i været. Fint med bestilling via QR kode, men litt uoversiktlig å finne ut hva som ble solgt hvor.
Og det var ikke mangel på rene håndklær.
Varmt på rommet var det, men vi benyttet oss av vifte og åpne vinduer.
Anbefales til barnefamilier spesielt.

Takk, 308ingunnb