Priceline
Anmeldt 1. august 2021

Etter å ha lest en del dårlige anmeldelser var spenningen stor. Men ikke mye å klage på. Ok rom. Med kjøleskap og vannkoker, men ingen kaffe/te.
Bra frokost. Book tid med engang! Vi tok frokost en dag i badeland. Denne var veldig amputert for de voksene. Men Ingen av barna klaget. Og vi fikk lollo og Berni omtrent for oss selv. Bra badeland. Ved dårlig vær, kan det bli lange køer. Som hotell gjest kan du bade fra 07. Men sklien som er det morsomme der inne åpner ikke før 11. Vi spiste lunsj i Langesund sentrum. Veldig fint sentrum. Buffeen var helt ok. Men overpriset. Vi booket gjennom ving med hotell, badeland og middag. Føler vi fikk mye for pengene til å være i Norge. God familie stemning på kvelden. Men 15-20min å vente på bestilt drikke er i overkant. Samme ute når sola skinte. Jenta i baren Jobbet så svetten pipla, mens køen bare økte. 3 stjerner til ett 3 stjernes hotell. Smittevern er vanskelig når 100 barn vil se Lollo og berni. Det er anbefalt maske. Men ingen brukte. Inkl undertegnede. Så har du korona frykt anbefales det ikke. Barna kosa seg fra morgen til kveld.

Takk, OleM7
Kenneth Vaagan, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

hei Ole ,

Takk for fin fin tilbakemelding :) Vi jobber hele tiden med og forbedre oss, derfor setter vi stor pris på tilbakemeldinger som dette:)

Håper og se dere igjen ved en senere anledning.

Hilsen Kenneth

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Gir hotellet en sterk 3-er. Gruet meg litt før besøket pga noen veldige dårlige anmeldelser. Men heldigvis fikk vi et fint opphold.
Vi bestilte superior dobbeltrom og fikk rom med utsikt mot vannet. Det var nesten 30 grader ute da vi var der, men temperaturen på rommet var ikke så verst. Trengte ikke å bruke vifte som sto på rommet engang, men ja, vi måtte ha vinduene oppe. Rommet var godt rengjort og fikk nye håndklær når vi ba om det (ingen rengjøring før avreise som en del av coronatiltak). Ikke så begeistret for vegg til vegg tepper, men helt ok. Rommet generelt kan nok trenge en oppussing om ikke så lenge.

Dette er et familiehotell og tydeligvis veldig populært om sommeren for barnefamilier, spesielt i fellesferien. At det var mye folk var ikke noe overraskelse for oss. Litt vanskelig å holde 1-meters avstand, men hotellet gjorde så godt de kunne. Her må vi nok som gjester ta litt av ansvaret.
Restaurantbesøket var bra. Frokost- og middagsbuffet var bra, men kunne nok vært bedre. Buffeten på kvelden feks - bra variasjon, men litt tørre og smaksløse sjømat.

Mange aktiviteter for de minste barna, men man kan velge selv hva man vil være med på.

Hyggelige personale, selv om mange er nok veldig unge og «nye». Alt gikk nok ikke på skinner alltid, men de gjorde så godt de kunne.

Badelandet rakk vi dessverre ikke å prøve. Vi foretrakk å dra på stranda.

Om man ikke ønsker å spise på hotellet, så er sentrum ikke langt unna.

Hotellet er et 3-stjernershotell og lever derfor opp til mine forventninger av et 3-stjernershotell.

Romtips: Få rom mot vannet
Takk, catherineh626

Hei Catherine,

Takk For kjempe fin og ærlig tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på. Vi tar med oss denne videre i jobben om og forbedre produktet vårt og ønsker så klart å forbedre oss på de punktene du peker ut :)

Håper vi sees igjen ved en senere anledning :)

Hilsen Kenneth

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte familierom med køyeseng, med forespørsel om havutsikt, litt tidligere innsjekk og senere utsjekk. Ringte noen dager før for å få noen av forespørselene bekreftet. Hyggelig dame. Det var vanskelig og bekrefte noe av dette pga stor pågang i fellesferien, men hun tildelte oss likevel et rom hun mente skulle være bra etter forespørslene. Innsjekk kl 14, en time før vanlig burde ikke være noe problem.

Vi kom som avtalt ca kl 14.00, og rommet var ikke ferdig. En yngre jente i resepsjonen sa strengt at vi måtte vente til kl 15.00. Vi hadde tatt med masse baggasje til resepsjonen, og valgte og sitte der og vente. Det var lite trykk i resepsjonen, men hun hadde ikke mulighet til og sjekke innimellom om det var blitt klart.

Da vi fikk rommet var det et oppgradert rom som lå mot tak/parkeringsplass, og vegg-i-vegg mott heissjakt/trapp. Dette bråket utrolig mye. Jeg gikk til resepsjonen for og forhøre meg at dette var riktig, og fikk til svar at vi var en av de heldige som var blitt oppgradert pga familierommene var overbooket. Jeg tror det var fordi vi er gull medlem, men overbevist om at det var det dårligste alternativet.
Bare flaks at barna ble fornøyde over størrelsen på rommet, og ikke ble lei seg for at de ikke fikk køyesenger som vi hadde pratet mye om.

Bemerkelser på rommet:
- varmt med kveldsol
- tett sluk, ga beskjed, ingenting skjedde. Det var nesten så vannet rente ut av badet på teppet.
- kaffemaskin som ikke virket pga den måtte renses.
- forferdelig beliggenhet mot heis/trapp.

Frokosten var bra etter våres ønsker, og synes ikke det var mye folk.

Vi prøvde buffet en dag, denne var dyr, men vi var også fornøyd med denne.

Det var mange på badelandet, men ikke helt kaos i og med at mange var. Den ene dagen regnet det, og var kø langt bort til kaninene for de som ikke bodde der. De ble etterhvert avvist. Vi brukte ikke badelandet den dagen.

Personalet i resepsjonen er så som så. De «eldre» damene er mye mer etterkommende og smiler.

Man må spørre veldig mye for å få medlems fordeler. Bla restaurantkupong, gratis minneralvann, oppgradering osv.

Lollo & Bernie er knall. Men du bør ikke frykte smitte. Mye folk.

Hotellet er dessverre generelt veldig slitt og gammelt.

Takk, Anders H
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt greit på rommet - vi hadde superiorrom. Litt for varmt til tross for 16 grader ute, uten mulighet til å regulere temperaturen. Personalet yter generelt ikke tilfredsstillende service, og bærer preg av å være lei av høyt kundetrykk. Enkelte utmerker seg og er svært imøtekommende og hjelpsomme. Særlig var frokosten en god opplevelse, som stod til forventningene. Badelandet er også helt greit, og ble en fin opplevelse

Takk, dawilh
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Et eldre Hotel som har sett bedre dager. Resepsjon og restaurant virker nylig kosmetisk pusset opp. Hotellet er omgjort til ett «ving hotell» på godt og vondt. Her er Lollo og Bearni.. her er det fortvilte småbarnsforeldre og unger på sukker kick.. spillehall og lekestue.. ja stort sett det du måtte ønske fra ett ving hotell i Mallorca.. rommene er slitne og tydelig fra glade 1980 tiden.. teppegulv går igjen på hele bygget.. maten er ok.. overpriset og smaker helt greit. Utvalget er begrenset.. men buffe minner meg om danskebåten.. totalt er dette hotellet nå på sommeren, og med covid innestengt nordmenn. Blitt gjort om til ett familiehotell. Badelandet er bra. Litt lite sklier.. men fin temperatur. Vi sov lite om natten pga mangel på aircondition.. veldig varmt. Gir dem karakter 4 av 6

Romtips: Dyrt, mye barn.. ingen vits å dra inn til Langesund.. er like dyrt der for maten..
1  Takk, ollorentzen