Trip.com
Priceline
ZenHotels.comUSD 175
2025 av 674 anmeldelser
Anmeldt 15. august 2021

Badeanlegget er suverent. Betjeningen hyggelig. Rommet rent og fint. Hotellet ligger fint til, men kun få rom der en kan se dette. Hotellet bærer noe preg av aldring, men fasilitetene er ok likevel.

Men, kveldsbuffeten var en katastrofe. Utvalget var forsåvidt ok, men potetene var ikke kokte, de gratinerte potetene smakte melklister, to gryteretter så uapetittelige ut men smakte enda verre. Ratatouille kjøttet lot seg ikke skjære med kniv engang og barnemenyen med kun to retter var hele tiden tom. Dette han dere ikke servere til gjester.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 130kjetilk
Kenneth Vaagan, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei ,

Tusen takk for ærlig tilbakemelding, dette skal vi selvsagt ta videre med kjøkkenet helt klart ikke denne kvaliteten vi ønsker og servere våre gjester.

Jeg kan ikke annet en og beklage opplevelsen og håper dere sa i fra til servitørene/kjøkkenet når dere var her så vi fikk muligheten til og kompensere dere for dette.

hilsen Kenneth

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Midt på treet hotell til en dyr pris.
Middels frokost med ok utvalg. Gammelt og slitt hotell. Virker skittent noen steder. Bra tilbud for barna mtp spillehall, film, badeland. Men til den prisen vi betalte bør man kunne forvente det lille ekstra.
Hyggelig personale. Frokost var fullbooket på de "gode" tidene.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Rbktroll09

Hei,

Takk for ærlig tilbakemelding, jeg lover og ta med meg disse videre til de respektive lederne :) Håper inderlig vi er ferdig med disse frokost tidene nå som smitten gir seg etter vært :)

Anmeldt 2. august 2021

Veldig god barneklubb, dyktige resepsjonister og OK badepark.. Middels frokost og romkvalitet, men vi fikk et rom uten kjøleskap eller AC. Det ble varmt da sola sto på... (Vær tidlig ute hvis du vil ha hele utvalget under frokosten, de rydder bort maten før du er ferdig å forsyne deg.) Stiv pris for buffeten, og rot med drikkebestillingen gjorde at vi valgte å spise i sentrum resten av oppholdet. Hotellet gikk konsekvent tomt for varmtvann til dusjen på ettermiddagen, og siden vi tydeligvis lærer fryktelig sakte ble det noen kjølige opplevelser...

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Andreas_B69

Hei Andreas,

Takk for ærlig og redelig tilbakemelding. vi tar med oss disse og jobber for og få til ett bedre produkt. Takk for at du hjelper oss til og bli bedre, det setter vi stor pris på. :-)

Håper og se dere igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Etter å ha lest en del dårlige anmeldelser var spenningen stor. Men ikke mye å klage på. Ok rom. Med kjøleskap og vannkoker, men ingen kaffe/te.
Bra frokost. Book tid med engang! Vi tok frokost en dag i badeland. Denne var veldig amputert for de voksene. Men Ingen av barna klaget. Og vi fikk lollo og Berni omtrent for oss selv. Bra badeland. Ved dårlig vær, kan det bli lange køer. Som hotell gjest kan du bade fra 07. Men sklien som er det morsomme der inne åpner ikke før 11. Vi spiste lunsj i Langesund sentrum. Veldig fint sentrum. Buffeen var helt ok. Men overpriset. Vi booket gjennom ving med hotell, badeland og middag. Føler vi fikk mye for pengene til å være i Norge. God familie stemning på kvelden. Men 15-20min å vente på bestilt drikke er i overkant. Samme ute når sola skinte. Jenta i baren Jobbet så svetten pipla, mens køen bare økte. 3 stjerner til ett 3 stjernes hotell. Smittevern er vanskelig når 100 barn vil se Lollo og berni. Det er anbefalt maske. Men ingen brukte. Inkl undertegnede. Så har du korona frykt anbefales det ikke. Barna kosa seg fra morgen til kveld.

Takk, OleM7

hei Ole ,

Takk for fin fin tilbakemelding :) Vi jobber hele tiden med og forbedre oss, derfor setter vi stor pris på tilbakemeldinger som dette:)

Håper og se dere igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Gir hotellet en sterk 3-er. Gruet meg litt før besøket pga noen veldige dårlige anmeldelser. Men heldigvis fikk vi et fint opphold.
Vi bestilte superior dobbeltrom og fikk rom med utsikt mot vannet. Det var nesten 30 grader ute da vi var der, men temperaturen på rommet var ikke så verst. Trengte ikke å bruke vifte som sto på rommet engang, men ja, vi måtte ha vinduene oppe. Rommet var godt rengjort og fikk nye håndklær når vi ba om det (ingen rengjøring før avreise som en del av coronatiltak). Ikke så begeistret for vegg til vegg tepper, men helt ok. Rommet generelt kan nok trenge en oppussing om ikke så lenge.

Dette er et familiehotell og tydeligvis veldig populært om sommeren for barnefamilier, spesielt i fellesferien. At det var mye folk var ikke noe overraskelse for oss. Litt vanskelig å holde 1-meters avstand, men hotellet gjorde så godt de kunne. Her må vi nok som gjester ta litt av ansvaret.
Restaurantbesøket var bra. Frokost- og middagsbuffet var bra, men kunne nok vært bedre. Buffeten på kvelden feks - bra variasjon, men litt tørre og smaksløse sjømat.

Mange aktiviteter for de minste barna, men man kan velge selv hva man vil være med på.

Hyggelige personale, selv om mange er nok veldig unge og «nye». Alt gikk nok ikke på skinner alltid, men de gjorde så godt de kunne.

Badelandet rakk vi dessverre ikke å prøve. Vi foretrakk å dra på stranda.

Om man ikke ønsker å spise på hotellet, så er sentrum ikke langt unna.

Hotellet er et 3-stjernershotell og lever derfor opp til mine forventninger av et 3-stjernershotell.

Romtips: Få rom mot vannet
Takk, catherineh626

Hei Catherine,

Takk For kjempe fin og ærlig tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på. Vi tar med oss denne videre i jobben om og forbedre produktet vårt og ønsker så klart å forbedre oss på de punktene du peker ut :)

Håper vi sees igjen ved en senere anledning :)