Booking.comUSD 171
TripadvisorUSD 171
ZenHotels.com
1924 av 674 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2021

Vi var to voksne på ferie. Kom over hotellet som et prismessig bra alternativ sammenlignet med andre alternativer i nærheten. Mulig vi ikke leste så nøye, men vi var ikke helt klar over at dette først og fremst var et "barnas hotell". Da vi kom inn i resepsjonen spilte de Lollo&Bernie-musikk på full styrke. Vi ble møtt av en veldig hyggelig dame som sjekket oss inn. Resepsjons og restaurant-området var utrolig fint og virket relativt nytt. Vi fikk rom i første etasje, og det var en stor forskjell på standard fra resepsjon til vårt rom. Rommet var rent og ryddig, men mye tydet på at det ikke var brukt på en stund ettersom det luktet ganske dårlig på badet. Dette ble borte rett etter bruk, men kom raskt tilbake. Frokosten på hotellet hadde stort utvalg og var veldig bra. Det sto håndsprit mange stedet i lokalet, men med mye folk var det vanskelig å holde avstand, og etter det vi kunne se brukte de aller færreste håndsprit. Vi vurderte å spise i bufféen til middag, men med en pris på 495-, (mener vi det var) per person, valgte vi å kjøre til Langesund for å spise middag. Langesund er et lite, men supersjarmerende sted. Vi kjøpte med oss takeaway fra en lokal restaurant og spiste på brygga. Deretter kjøpte vi is i kiosken på brygga. Kan anbefales. Anbefaler hotellet for barnefamilier i feriesesong.

Takk, Marie O
Kenneth Vaagan, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei,

Takk for ærlig og fin tilbakemelding, håper dere koste dere lit selv om Lollo & Bernie hadde fest når dere ankom ;) Vi tar med oss dine tilbakemeldinger og håper vi ser dere igjen en gang :)

Anmeldt 15. august 2021

Badeanlegget er suverent. Betjeningen hyggelig. Rommet rent og fint. Hotellet ligger fint til, men kun få rom der en kan se dette. Hotellet bærer noe preg av aldring, men fasilitetene er ok likevel.

Men, kveldsbuffeten var en katastrofe. Utvalget var forsåvidt ok, men potetene var ikke kokte, de gratinerte potetene smakte melklister, to gryteretter så uapetittelige ut men smakte enda verre. Ratatouille kjøttet lot seg ikke skjære med kniv engang og barnemenyen med kun to retter var hele tiden tom. Dette han dere ikke servere til gjester.

Takk, 130kjetilk

Hei ,

Tusen takk for ærlig tilbakemelding, dette skal vi selvsagt ta videre med kjøkkenet helt klart ikke denne kvaliteten vi ønsker og servere våre gjester.

Jeg kan ikke annet en og beklage opplevelsen og håper dere sa i fra til servitørene/kjøkkenet når dere var her så vi fikk muligheten til og kompensere dere for dette.

hilsen Kenneth

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Midt på treet hotell til en dyr pris.
Middels frokost med ok utvalg. Gammelt og slitt hotell. Virker skittent noen steder. Bra tilbud for barna mtp spillehall, film, badeland. Men til den prisen vi betalte bør man kunne forvente det lille ekstra.
Hyggelig personale. Frokost var fullbooket på de "gode" tidene.

Takk, Rbktroll09

Hei,

Takk for ærlig tilbakemelding, jeg lover og ta med meg disse videre til de respektive lederne :) Håper inderlig vi er ferdig med disse frokost tidene nå som smitten gir seg etter vært :)

Anmeldt 2. august 2021

Veldig god barneklubb, dyktige resepsjonister og OK badepark.. Middels frokost og romkvalitet, men vi fikk et rom uten kjøleskap eller AC. Det ble varmt da sola sto på... (Vær tidlig ute hvis du vil ha hele utvalget under frokosten, de rydder bort maten før du er ferdig å forsyne deg.) Stiv pris for buffeten, og rot med drikkebestillingen gjorde at vi valgte å spise i sentrum resten av oppholdet. Hotellet gikk konsekvent tomt for varmtvann til dusjen på ettermiddagen, og siden vi tydeligvis lærer fryktelig sakte ble det noen kjølige opplevelser...

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Andreas_B69

Hei Andreas,

Takk for ærlig og redelig tilbakemelding. vi tar med oss disse og jobber for og få til ett bedre produkt. Takk for at du hjelper oss til og bli bedre, det setter vi stor pris på. :-)

Håper og se dere igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Etter å ha lest en del dårlige anmeldelser var spenningen stor. Men ikke mye å klage på. Ok rom. Med kjøleskap og vannkoker, men ingen kaffe/te.
Bra frokost. Book tid med engang! Vi tok frokost en dag i badeland. Denne var veldig amputert for de voksene. Men Ingen av barna klaget. Og vi fikk lollo og Berni omtrent for oss selv. Bra badeland. Ved dårlig vær, kan det bli lange køer. Som hotell gjest kan du bade fra 07. Men sklien som er det morsomme der inne åpner ikke før 11. Vi spiste lunsj i Langesund sentrum. Veldig fint sentrum. Buffeen var helt ok. Men overpriset. Vi booket gjennom ving med hotell, badeland og middag. Føler vi fikk mye for pengene til å være i Norge. God familie stemning på kvelden. Men 15-20min å vente på bestilt drikke er i overkant. Samme ute når sola skinte. Jenta i baren Jobbet så svetten pipla, mens køen bare økte. 3 stjerner til ett 3 stjernes hotell. Smittevern er vanskelig når 100 barn vil se Lollo og berni. Det er anbefalt maske. Men ingen brukte. Inkl undertegnede. Så har du korona frykt anbefales det ikke. Barna kosa seg fra morgen til kveld.

Takk, OleM7

hei Ole ,

Takk for fin fin tilbakemelding :) Vi jobber hele tiden med og forbedre oss, derfor setter vi stor pris på tilbakemeldinger som dette:)

Håper og se dere igjen ved en senere anledning.