“Kanonbra pizza. Verd turen til Langesund”

Papas Pizzeria & Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Langesund
Kjøkken: Italiensk, Hurtigmat
Beskrivelse: Papas ligger midt på torvet i Langesund. Her kan man velge mellom italiensk pizza, pasta, småretter og á la carte. Take-away og utkjøring.
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hørt mye godt om Papas pizza. Laget i vedfyrt ovn. Fullt ute, så vi tok med oss pizza i båten. Folk kom fra Kragerø for å spise på Papas. Beste pizza i ferien så langt. Håper på plass på uteserveringen neste gang. Anbefales

Takk, Alfaromeo916

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Var litt skeptisk i forhold til at pizzeria / restaurant blir fort litt halvbra av begge deler. Vi var 4 som spiste 3 forskjellige retter. Chicken parmeggiano var utrolig bra. Pasta med biff og trøffel var knallbra og pizza var super.

Fantastisk mat og hyggelig betjening.

Takk, 881lassee
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Koselig sted og veldig god pizza.Spiste den italienske som het Parma original tror jeg.Absolutt å anbefale. Masse folk så kanskje lurt å bestille bord

1  Takk, 661sisseld
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste glutenfri pizza og forskjellige pasta retter. Alle var fornøyd med maten. Vi hadde pasta medkyllig og hvitvinssaus den var veldig god. Det samme var pasta med reker og scampi. Bolognes sausen var også god og tydelig hjemmelaget. Alle pizzaene kunne fås glutenfrie noe vår 15 åring synes var topp.

Takk, SKaroliussen
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

For oss som er vant med å glefse i oss billig pizza fra pizzabakern ble denne litt stiv i pris, men så var det også det eneste som var å utsette på på denne pizzaen. Både store og små var godt fornøyd etter dette måltidet. Digg pizza med masse fyll og en unik krydderblanding Papa ordner med pizza kan du trygt si!

Takk, carulain

Reisende som så på Papas Pizzeria & Restaurant, så også på

Har du vært i Papas Pizzeria & Restaurant? Del dine erfaringer!