“Latterlig dårlig service”

Papas Pizzeria & Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Langesund
Kjøkken: Italiensk, Hurtigmat
Beskrivelse: Papas ligger midt på torvet i Langesund. Her kan man velge mellom italiensk pizza, pasta, småretter og á la carte. Take-away og utkjøring.
Anmeldt 9. juli 2021

Det begynte helt greit, vi kom inn og fikk tildelt bord men der stoppet det helt opp … Ingen meny og etter en stund hentet vi de selv. Ventet lenge før vi henvendte oss til servitør med ønske om å bestille. En opplevelse av å bli fullstendig oversett et sted hvor man følte seg direkte uvelkommen. Noterte meg at alle andre fikk en form for service så det hadde egentlig vært like greit å bli nektet inngang i utganspunktet. Isteden satt vi der som idioter i 30 min før vi valgte å gå. Av naturlige årsaker har jeg ingen formening om maten….

Takk, Ine31

Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Ikke så bra service. Men kan anbefale pizza. Den var veldig god. Det er lov å smile

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 475seanyb
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza! Og forholdsvis bra utvalg i øl. Hyggelige lokaler og hyggelige servitører.
Dette var i slutten av august, rett før Langesund går i dvale, men restauranten var godt besøkt.
Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Gisle B
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Hadde en stopp i Langesund og var sultne på en lørdag ettermiddag. Dette var en av få steder som var åpne som virket hyggelig å spise. God mat og hyggelig vertskap

Dato for besøk: august 2020
Takk, davidtX6191UD
Anmeldt 2. august 2020

Fantastisk pizza og superfin betjening. Vel verdt et besøk. Dessverre kun oppe i sommermånedene, skulle ønske disse serverte pizza hele året, Grenlands desidert beste.

2  Takk, elisabethht2017

Reisende som så på Papas Pizzeria & Restaurant, så også på

Har du vært i Papas Pizzeria & Restaurant? Del dine erfaringer!