“Helt topp ”

Papas Pizzeria & Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Langesund
Kjøkken: Italiensk, Hurtigmat
Beskrivelse: Papas ligger midt på torvet i Langesund. Her kan man velge mellom italiensk pizza, pasta, småretter og á la carte. Take-away og utkjøring.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Super servering, nydelig mat. Spiste pita med kylling, kjempegodt. Blide, proffe kelnere, helt topp kveld i Langesund.

1  Takk, elisabethht2017

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Stedet har noen få bord ute, og vi var heldige å få plass ute i det fine været. Rask betjening og enkel meny. Det er pizza som er hovedsak på dette stedet, og den er god. Vi har også spist pita og blåskjell her. Pitaen var ikke imponerende, blåskjell var godt men liten porsjon. Smittevern og hygiene ok.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 897kristins
Anmeldt 9. juli 2021

Det begynte helt greit, vi kom inn og fikk tildelt bord men der stoppet det helt opp … Ingen meny og etter en stund hentet vi de selv. Ventet lenge før vi henvendte oss til servitør med ønske om å bestille. En opplevelse av å bli fullstendig oversett et sted hvor man følte seg direkte uvelkommen. Noterte meg at alle andre fikk en form for service så det hadde egentlig vært like greit å bli nektet inngang i utganspunktet. Isteden satt vi der som idioter i 30 min før vi valgte å gå. Av naturlige årsaker har jeg ingen formening om maten….

Takk, Ine31
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Ikke så bra service. Men kan anbefale pizza. Den var veldig god. Det er lov å smile

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 475seanyb
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza! Og forholdsvis bra utvalg i øl. Hyggelige lokaler og hyggelige servitører.
Dette var i slutten av august, rett før Langesund går i dvale, men restauranten var godt besøkt.
Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Gisle B

Reisende som så på Papas Pizzeria & Restaurant, så også på

Har du vært i Papas Pizzeria & Restaurant? Del dine erfaringer!