“Nydelig pizza, hektisk lørdag!”

Papas Pizzeria & Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Langesund
Kjøkken: Italiensk, Hurtigmat
Beskrivelse: Papas ligger midt på torvet i Langesund. Her kan man velge mellom italiensk pizza, pasta, småretter og á la carte. Take-away og utkjøring.
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Tok turen innom en fin lørdag i Langesund. Forsto fort at det var travelt å mye pågang, da det sto reservert på de fleste bordene nærmest inngangen. Vi spurte om det var plass til 3, det var det lengst inn i lokalet. Det var forsåvidt ikke noe problem. Lukten av nystekt pizza veltet gjennom lokalet, herlig. Tok litt tid å få bestilt, men grunnet stor pågang av gjester og takeaway er det forstålig. Etter bestilling fikk vi maten relativ fort. Pizzaen hadde en nydelig bunn og fin skorpe. Tynn italiensk stil med god topping. Noe dyr pizza, siden det er en porsjons pizza. Men smaken veier opp. Alt i alt et bra besøk. Anbefaler å booke bord om du skal spise der senere enn vi var der. Ca. 16.30.

1  Takk, troxda

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant i lille Langesund. Hyggelig betjening og vertskap. Føler seg velkommen. God mat, god atmosfære.

Takk, byborger
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse, kjempegod mat utrolig god service og flott personale, denne får 10 av 10, både pizza og småretter stod til guld, dette blir fast spisested når vi er i Langesund.

Takk, mortenh349
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Super servering, nydelig mat. Spiste pita med kylling, kjempegodt. Blide, proffe kelnere, helt topp kveld i Langesund.

1  Takk, elisabethht2017
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Stedet har noen få bord ute, og vi var heldige å få plass ute i det fine været. Rask betjening og enkel meny. Det er pizza som er hovedsak på dette stedet, og den er god. Vi har også spist pita og blåskjell her. Pitaen var ikke imponerende, blåskjell var godt men liten porsjon. Smittevern og hygiene ok.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 897kristins

Reisende som så på Papas Pizzeria & Restaurant, så også på

Har du vært i Papas Pizzeria & Restaurant? Del dine erfaringer!