“Kan absolutt anbefales!”

Papas Pizzeria & Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Langesund
Kjøkken: Italiensk, Hurtigmat
Beskrivelse: Papas ligger midt på torvet i Langesund. Her kan man velge mellom italiensk pizza, pasta, småretter og á la carte. Take-away og utkjøring.
Anmeldt 28. august 2021

Et koselig spisested i Langesund! Kjent for en fenomenal pizza, men vi tok sjansen og bestilte pepperbiff! jeg vet jeg er sær i matveien og har fått servert "mye rart" av biff rundt om i landet, men dette kan anbefales! en aldeles nydelig, mør og saftig pepperstek med hjemmelaget fries og en kjempegod grønn peppersaus! Prøver kanskje pizza neste gang!

Takk, 127larserikl

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Tok turen innom en fin lørdag i Langesund. Forsto fort at det var travelt å mye pågang, da det sto reservert på de fleste bordene nærmest inngangen. Vi spurte om det var plass til 3, det var det lengst inn i lokalet. Det var forsåvidt ikke noe problem. Lukten av nystekt pizza veltet gjennom lokalet, herlig. Tok litt tid å få bestilt, men grunnet stor pågang av gjester og takeaway er det forstålig. Etter bestilling fikk vi maten relativ fort. Pizzaen hadde en nydelig bunn og fin skorpe. Tynn italiensk stil med god topping. Noe dyr pizza, siden det er en porsjons pizza. Men smaken veier opp. Alt i alt et bra besøk. Anbefaler å booke bord om du skal spise der senere enn vi var der. Ca. 16.30.

1  Takk, troxda
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant i lille Langesund. Hyggelig betjening og vertskap. Føler seg velkommen. God mat, god atmosfære.

Takk, byborger
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse, kjempegod mat utrolig god service og flott personale, denne får 10 av 10, både pizza og småretter stod til guld, dette blir fast spisested når vi er i Langesund.

Takk, mortenh349
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Super servering, nydelig mat. Spiste pita med kylling, kjempegodt. Blide, proffe kelnere, helt topp kveld i Langesund.

1  Takk, elisabethht2017

Reisende som så på Papas Pizzeria & Restaurant, så også på

Har du vært i Papas Pizzeria & Restaurant? Del dine erfaringer!