Stort område

Garderobene og dusjen var veldig rene og godt merket i forhold til covid-19. Der var ingen trenger... les mer

Anmeldt 30. august 2020
karenmarieh
Grimstad, Norge
Bade tur for minsten

La ut på tur med bading som formål, og fikk oss en god opplevelse her. Flotte garderober,badesklier... les mer

Anmeldt 14. september 2020
19-thor-65
Haugesund, Norge

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Skittent i på gulvet i garderobe, skittent ved kiosk. Dårlig ventilasjon: kaldt inne i bassengområdet, varmt inne i garderobe. Dårlig merking generelt. Manglet toalettpapir på toalett. Pissoar rant ikke ned. Dårlig akustikk i bassengområdet, blir mye støy.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, martinn930
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Overskyet og regn i dag, så innmari mye folk i badeparken. Oppvask over alt på bordene inne i parken.
Skittent overalt på gulvet i garderoben. Tomt for toalettpapir både når vi kom og når vi dro, det er for dårlig.
Greit å ha noe å gjøre når det er dårlig vær og ferie, men kommer nok ikke hit på en stund.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Cala25
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Prima etter renoveringen*****
Hele parken har fått ett skikkelig løft,basseng er nyrenovert med en flått blå epoxy,trope atmosfæren er til å ta og føle på!
Nye boblekar med belysning som får vannet til å skinne i flotte farger

Utrolig bra

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, snolos
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Rust på store deler av anlegget, til og med rust oppover rekkverkene som går opp mot hotellrommene sett fra bassenget. Flassende maling overalt der man svømmer rundt. Lite fresht, og virkelig ikke noe som frister til gjentagelse.

I tillegg litt merkelig at speil og føner er ute i gangen, etter du kommer ut av dusj- og garderobe. Da blir du stående og sminke deg i yttertøy ute i gangen blant gjester som kommer og går.

Hyggelig betjening trekker opp.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, O7547SQlindac
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Beste sengen jeg har sovet i på hotell noen gang, deilig frokost, rent å pent, å veldig deilig å ha tilgang til badeparken utenom åpningstiden. Kommer igjen

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Malinstubb