Stort område

Garderobene og dusjen var veldig rene og godt merket i forhold til covid-19. Der var ingen trenger... les mer

Anmeldt 30. august 2020
karenmarieh
Grimstad, Norge
Badestopp

Helt topp opphold en natt på vei til Kristiansand, supert å dele opp turen med stopp og bading på... les mer

Anmeldt 8. august 2021
gaute_2017
Oslo, Norge

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok turen innom badeparken en dag mens vi var i Langesund med båten. Både fireåringen og tenåringen i familien koste seg på badelandet og maten i kaffeterien var bedre enn den pleier å være på sånne steder.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, anettel211
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Skittent i på gulvet i garderobe, skittent ved kiosk. Dårlig ventilasjon: kaldt inne i bassengområdet, varmt inne i garderobe. Dårlig merking generelt. Manglet toalettpapir på toalett. Pissoar rant ikke ned. Dårlig akustikk i bassengområdet, blir mye støy.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, martinn930
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Overskyet og regn i dag, så innmari mye folk i badeparken. Oppvask over alt på bordene inne i parken.
Skittent overalt på gulvet i garderoben. Tomt for toalettpapir både når vi kom og når vi dro, det er for dårlig.
Greit å ha noe å gjøre når det er dårlig vær og ferie, men kommer nok ikke hit på en stund.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Cala25
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Prima etter renoveringen*****
Hele parken har fått ett skikkelig løft,basseng er nyrenovert med en flått blå epoxy,trope atmosfæren er til å ta og føle på!
Nye boblekar med belysning som får vannet til å skinne i flotte farger

Utrolig bra

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, snolos
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Rust på store deler av anlegget, til og med rust oppover rekkverkene som går opp mot hotellrommene sett fra bassenget. Flassende maling overalt der man svømmer rundt. Lite fresht, og virkelig ikke noe som frister til gjentagelse.

I tillegg litt merkelig at speil og føner er ute i gangen, etter du kommer ut av dusj- og garderobe. Da blir du stående og sminke deg i yttertøy ute i gangen blant gjester som kommer og går.

Hyggelig betjening trekker opp.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, O7547SQlindac