2 dagers på regnværsdager i sommerferien.

Flott hotell å tilbringe et par netter med to små barn. Det var veldig fokus på barn med Lollo og... les mer

Anmeldt 2 uker siden
582inah
God mat, lang ventetid og mye skitt i vannet

825622878 Badeparken er en plass vi er ofte. Men det er liksom aldri noen opptur (untatt for 2... les mer

Anmeldt 26. januar 2022
kimandrelie
Stathelle, Norge

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Helt topp opphold en natt på vei til Kristiansand, supert å dele opp turen med stopp og bading på badeparken. Fin temperatur, passe antall folk i vannet. Veldig kul sklie for barna

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, gaute_2017
Anmeldt 14. september 2020

La ut på tur med bading som formål, og fikk oss en god opplevelse her. Flotte garderober,badesklier og boblebad, spa var også tilgjengelig. Mat og drikke var tilgjengelig her på en god måte

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Thor K
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Garderobene og dusjen var veldig rene og godt merket i forhold til covid-19. Der var ingen trenger til tross for at det var mye folk. Stort område både inne og ute. Barna storkoste seg. Vakthold, mulighet for mat og is, solsenger ute og hyggelig betjening. Bassenget både ute og inne hadde god temperatur. Innetemperatur på land var passelig, i garderoben var det litt for varmt.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, karenmarieh
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Lite imøtekommende, hyggelig eller informasjon om tiltakene rundt Covid19.
Ypperlig sted for personer uten små barn, men et mareritt med små barn hvor man må møte opp og vente som nr 60 eller 27 på venteliste og må evt vente i en lobby i 3 timer.

Lykke til

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Fysioterapeut
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok turen innom badeparken en dag mens vi var i Langesund med båten. Både fireåringen og tenåringen i familien koste seg på badelandet og maten i kaffeterien var bedre enn den pleier å være på sånne steder.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, anettel211