“Skuffet over gjennomgående lav standard.”
Anmeldelse av Peking House

Peking House
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Langesund
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Ble skuffet etter å sett dette stedet hadde 4,7 (høyeste i Langesund per 17.07.2021) på TA.

Fordeler
- Store porsjoner.
- Normale pris.

Ulemper
- Maten var ikke som beskrevet i meny, veldig enkel utførelse på maten.
- Lite koselig, billig estetikk på alt fra stoler, meny til bestikk og lokaler.
- Veldig lite utvalg på drikke.
- Take-away meny billigere priser.

Kanskje dette er det beste man får i Langesund, men triste saker sammenlignet med andre steder i Norge.
Her må lokalsamfunnet ta i ett tak og heve nivået.

1  Takk, Explore25938435287

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Maten kom raskt på bordet. Hyggelig sted en varm kveld i Langesund. Koselig.

Takk, Ann-fra-vest
Anmeldt 29. april 2021 via mobile enheter

Liten og enkel, men koselig kinarestaurant med meget hyggelig betjening. Maten var nydelig. Spiste schesuan mix som var blant de bedre jeg har fått. Sprudlende betjening setter prikken over i.

Dato for besøk: april 2021
3  Takk, AndreasMyrengI
Anmeldt 3. november 2020

4 personer bestilte hver vår asiatiske rett, alt smakte fortreffelig. Hyggelig betjening på telefonen og alt klart når vi skulle hente. Veldig fornøyde, dette gjør vi garantert igjen. Anbefales.

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, elisabethht2017
Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Var en hyggelig overraskelse. Betjeningen var veldig flinke, maten kom raskt og smakt supert. Vi hadde innbakt kylling som var meget fluffy inni og krispy utenpå. Samt en red curry som også var super i smak og passelig sterk med masse grønnsaker. Anbefaler denne

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, trondj352

Reisende som så på Peking House, så også på

Har du vært i Peking House? Del dine erfaringer!