“Strålende levert”

Peking House
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Langesund
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Strålende mat, kanskje den beste kinamaten vi har spist på flere år.
Passe krydret, godt kjøtt og store, romslige porsjoner.

Takk, Inspiration587286

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Var litt skeptiske etter litt variable anmeldelser. Noen har kicket på betjeningen, vi opplevde at de var tilstede og hjertelige. Men hvis det er mye folk i restauranten ser jeg for meg at det kan glippe.

Vi bestilte mild variant av en rett som egentlig er sterk. Men retten som ble servert var fremdeles ganske sterk. Vi poengterte dette men det ble snakket vekk. Vårrullene til forrett var mørkebrune etter å ha ha ligget litt for lenge i frityren, men var likevel gode. Vanskelig å ikke like frityr.

Pekinganden druknet litt i sausen, og jeg tror den hadde vært bedre om man har fått mer smak ut av fettet. Det virket mer fettet var kokt enn stekt. Hadde det blitt skjerpet noen sekunder på grillen rett før servering ville det blitt spist istedenfor at det havnet urettmessig havnet på kanten av tallerken. Kan godt hende denne presentasjonen er autentisk i Peking, men jeg tro likevel retten ville blitt hevet om man skjerpet fettet slik at det ikke bare blir gelé.

Helt ok middag, men opplever at prisnivået ligger en del høyere enn det man opplever f.eks. ved tilsvarende konsept i f.eks. Oslo eller Bergen.

Takk, Pioneer08387059156
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat: Peking and, Kyllingnudler og Biff chop suey. Hyggelig og imøtekommende betjening. Deilig å sitte ute i ettermiddagssolen. Anbefales!

Takk, 534hildel
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Ble skuffet etter å sett dette stedet hadde 4,7 (høyeste i Langesund per 17.07.2021) på TA.

Fordeler
- Store porsjoner.
- Normale pris.

Ulemper
- Maten var ikke som beskrevet i meny, veldig enkel utførelse på maten.
- Lite koselig, billig estetikk på alt fra stoler, meny til bestikk og lokaler.
- Veldig lite utvalg på drikke.
- Take-away meny billigere priser.

Kanskje dette er det beste man får i Langesund, men triste saker sammenlignet med andre steder i Norge.
Her må lokalsamfunnet ta i ett tak og heve nivået.

1  Takk, Explore25938435287
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Maten kom raskt på bordet. Hyggelig sted en varm kveld i Langesund. Koselig.

Takk, Ann-fra-vest

Reisende som så på Peking House, så også på

Har du vært i Peking House? Del dine erfaringer!