“Ok mat, resten var skuffende”
Anmeldelse av Langøya Hovedgård

Langøya Hovedgård
Vurdert som nr. 5 av 8 Restauranter i Langesund
Kjøkken: Sjømat
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Restauranten har nye eiere fra sommeren 2020. Se www.langøyahovedgård.no for mer informasjon omkring menyer, priser og booking.
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde reservasjon til kl 17. Fikk bekreftet at dette var Ok, men ingen fortalte oss at servering ikke startet før 18, eller at bestillinger startet 18..
Vi ble sittende å vente en time før de tok bestillingen vår. Dessverre sluttet ikke problemene her. En av oss fikk maten etter 1 time, altså kl 19. Så fikk datteren mat 19.15 men siste fikk mat kl 19.30. Dette var da altså 2.5 timer etter reservasjonen!!

Det er nye eiere og sikkert nye ansatte. Hadde håpet at denne vurderingen skulle være positiv, men ikke mye å skryte av. Maten var god den, men i sånne situasjoner så kommer maten i andre rekke, man sitter bare og er irritert. Samtidig ekstremt dyrt.

Servitøren gjorde en god jobb, beklaget veldig.

Der gjaldt ikke bare oss, men alle som var i restauranten. Dessverre så har jeg liten tro på fortsettelsen av restauranten om de ikke skjerper seg betraktelig.

Får terningkast 2, dette pga fint sted og hyggelig servitør.

1  Takk, maby81

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

For et kjøkken. Fantstisk hjemmebrygget øl. Stemningen!!! Få på deg redningsvesten og kom deg til Langøya.

Dato for besøk: august 2019
Takk, marir531
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Nydelig og spesiell mat. Veldig delikat og nydelig mat og drikke.Øl fra eget bryggeri.Drives hele sommerferien

Takk, Marit L
Vigdissaga, Eier på Langøya Hovedgård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Takk for skryt, veldig hyggelig at du hadde det fint hos oss.

Anmeldt 14. juli 2019

Meny, måltid og mikrobrygg er nydelig. Unik beliggenhet og atmosfære. Langøya hovedgård er virkelig verdt et besøk!

Takk, Torill W
Vigdissaga, Eier på Langøya Hovedgård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2019

Så hyggelig at dere hadde et fint besøk hos oss - velkommen igjen!

Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende sted. Veldig koselig å bli hentet med trebåt! God mat og hyggelig betjening. En hel opplevelse og ikke bare en middag

Takk, 336anita_

Reisende som så på Langøya Hovedgård, så også på

Har du vært i Langøya Hovedgård? Del dine erfaringer!