“God kaffe og kake”
Anmeldelse av Handelslaget Cafe

Handelslaget Cafe
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Vrådal
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Liten og koselig kafé med god kaffe og nydelig ostekake som ble valget denne gang. Ble imidlertid veldig trangt i disse koronatider, da det ble sammenstimling ved disken og bordene stod tett. Vurderte om jeg skulle droppe besøket, men fikk sagt i fra til andre køgjester at de skulle holde mere avstand. Så jeg nøt min kaffe og kake på mitt korte besøk!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 459unnik

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Hyggelige danske Freja driver dette stedet. Alt mat lage fra bunnen, fantastiske smørbrød med preg av Danmark. Det smaker fantastisk alt man bestiller. Vi har hytte i Vrådal og legger alltid turen om Handelslaget Cafe.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, michaelmR4942EU
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fin liten kafé med ferske, nyladede smørbrød, norske og danske, eller dagens rett. De serverer også pizza. Deilig å sitte ute i fint vær eller inne når det regner.

2  Takk, snorrek2016
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: oktober 2021
Anmeldt 8. august 2021

Reisende som så på Handelslaget Cafe, så også på

Har du vært i Handelslaget Cafe? Del dine erfaringer!