“Flotte omgivelser”
Anmeldelse av Handelslaget Cafe

Handelslaget Cafe
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Vrådal
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære i nydelig Vrådal og alltid god mat ho Freja. Her bør du ta en tur. Norges feriested både sommer og vinter.

Anmeldt 22. desember 2020 via mobile enheter

Deilig rolig cafe midt i Vrådal med deilig mat og kaker - mye dansk-inspirert. Applaus til kokken Freja

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, ninabU1006KR
Anmeldt 22. desember 2020 via mobile enheter

Alltid hyggelig å komme til Freja og Espen på besøk. Blir tatt godt imot hvergang.
Fantastiske danske smørebrød. Bedre enn i Danmark

Dato for besøk: desember 2020
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Liten og koselig kafé med god kaffe og nydelig ostekake som ble valget denne gang. Ble imidlertid veldig trangt i disse koronatider, da det ble sammenstimling ved disken og bordene stod tett. Vurderte om jeg skulle droppe besøket, men fikk sagt i fra til andre køgjester at de skulle holde mere avstand. Så jeg nøt min kaffe og kake på mitt korte besøk!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 459unnik
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Hyggelige danske Freja driver dette stedet. Alt mat lage fra bunnen, fantastiske smørbrød med preg av Danmark. Det smaker fantastisk alt man bestiller. Vi har hytte i Vrådal og legger alltid turen om Handelslaget Cafe.

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Handelslaget Cafe, så også på

Har du vært i Handelslaget Cafe? Del dine erfaringer!