“Overnatting september 2014”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Quality Straand Hotel & Resort
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Anmeldt 6 oktober 2014

Overnattet et døgn. Kom beklageligvis litt sent så vi fikk ikke prøvd bassenget som vi hadde hørt mye positivt om. Vi hadde bestilt 5 rettens gourme middag, og den var bare helt fantastisk. Alle retter var nydelig, og det var masse mat. Hyggelig betjening, og de gjorde alt for at vi skulle ha en hyggelig middag. Kan Anbefale dette på det sterkeste. Værelset var bra litt gamledagse farger, men god seng, rent og pent. Alt vi trengte og fri wifi.

Romtips: Rom med utsikt ut mot vannet er flott.
Se flere romtips
  • Opphold: september 2014, reiste som et par
1  Takk, Marianne M
Straand, Manager på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27 oktober 2014

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss at vår gourmetmeny stod til forventing og at dere hadde et fint opphold. Velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 28 september 2014

Ligger flott til i Vrådal, et godt utgangspunkt for foretningsreisende i Vest Telemark.
Rommene er greie, en del er pusset opp med nyere bad de siste årene.
Ellers er rommene noe slitt, men rent og ryddig er det alltid.
Svømmebasseng, lekeområde for barn, lekerom og flotte turmuligheter.
Maten er meget bra. Det serveres enten tre rettens eller koltbord på kvelden, frokosten er også meget bra. Kan variere noe etter hvor mye belegg det er på hotellet.
Hotellet fremstår som klassisk og er generelt meget koselig.

• Opphold: mai 2014, reiste på forretningsreise
Takk, Henning77
Anmeldt 6 august 2014

Rommet var bra med god plass. Denne gangen fikk vi også prøve maten som var meget god. Dette hotellet er vel drevet og ligger godt plassert ved Nisser. Vi kommer helt sikkert tilbake til dette hotellet.

• Opphold: juli 2014, reiste som et par
Takk, scandinaver
Anmeldt 5 august 2014

Et gammelt fint hotell som ligger flott til i Vrådal. Vi benyttet oss av en tur med Fram på Nisser vatten. En fin opplevelse. Vi spiste på hotellet. Maten var god, men noe dyr etter forholdene.
hyggelig betjening. Deler av hotellet virket noe slitt, men var innredet etter vår smak. Kan anbefales og bør være ok for barn da det var aktiviteter for barn på stedet. Hotellet kan anbefales

• Opphold: juli 2014, reiste som et par
Takk, Kjell B
Anmeldt 16 juni 2014

Gammelt erverdig hotell med en ny og en gammel fløy. Veldig flott sted. Det var veldig god mat men kunne tenkt meg Norsk betjening som hadde forstått hva man ville bestille. Grei nok frokost.Fint uteområdet med bra parkering.

Romtips: Prøv å få rom oppe i den gamle delen med balkong
Se flere romtips
  • Opphold: mai 2014, reiste alene
Takk, Eivind H
Straand, General Manager på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24 juni 2014

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er svært glad når våre gjester trives og setter pris på den maten vi server. Vi er et hotell med lange tradisjoner og mange fastboende ansatte, men i perioder må vi av og til også ty til ansatte fra andre land. Vi bestreber oss uansett på å levere god service og et godt hotellprodukt. Ønsker dere fortsatt god sommer og velkommen tilbake ved en senere anledning

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Vrådal
50,5 km unna
13 anmeldelser
0,3 km unna
Nedre Strand Hytteutleige
Vis priser

Har du vært i Quality Straand Hotel & Resort? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Quality Straand Hotel & Resort

Adresse: Kviteseidvegen 1698, Vrådal 3853, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Telemark > Kviteseid > Vrådal
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Prisnivå: kr 1 252 - kr 1 595 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Quality Straand Hotel & Resort 3*
Antall rom: 125
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Quality Straand Hotel & Resort. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?