“Golftur til vrådal golfklubb”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Quality Straand Hotel & Resort
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Anmeldt 16 juli 2015

Booket pr. tlf og fikk en hyggelig pris. Hotellet er meget vakkert med en fin blanding av gammelt tradisjonelt og nytt som harmonerer veldig godt. Betjeningen var vennlige og gav oss en fint rom til en hyggelig pris. Tilbudet var middag rom og frokost. Middagsbuffen var velsmakende og variert. det samme må sies om frokosten.

Romtips: Rom mot Vrådalsvannet har super utsikt
  • Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, Einar S
Sigmund S, Eier på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 august 2015

Hei,
Takk for besøket og de fine tilbakemeldingene, håper også turen til den flotte golfbanen på Fossøy var vell verdt besøket.
Velkommen tilbake ved en senere anmelding.

Med vennlig hilsen
Sigmund Straand
Direktør

Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Quality Straand Hotel & Resort
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 4 juli 2015 via mobile enheter

Bestilte dette hotellet via Coop hotellkupp da vi skulle til Bø sommerland. (Prisen var da halvparten av vanlig booking)
Ble møtt av en hyggelig resepsjonist som gav svar på alt vi lurte på. Rommet var rent, sengene gode (se vekk i fra en har sove sofa som gjest nr3 låg på). Rommet bærer litt preg av å være gammelt, men badet fremstår som mer nyoppusset.
All mat vi har spist her, fra frokost til kveldsbuffet har vært nydelig og med ett godt utvalg. Servitørene smilende og blide, skulle bare ønske at de behersket norsk bedre.
Bare noen meter nedfor hotellet ligger ett flott vann med mange aktiviteter rundt.
Dessverre da vi kom tilbake etter å ha vært i sommerland en hel dag var ikke rommet låst etter renhold. Hadde det ikke vært for den feilen der og at hotellet bærer noe preg av å være gammelt så ville dette hotellet fått full pott.

Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Silje281
Straand, Daglig leder på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8 juli 2015

Hei,
Takk for din fine anmeldelse på Tripadvisor. Det gelder oss at dere hadde et fint opphold hos oss. Hotellet har vært i samme familie siden 1864 og består av mange forskjellige tidsepoker. Vi har i de siste pusset opp baderom og nå står tekstiler på alle rom for tur. Det vil gi våre rom en fin oppgradering. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Sigmund Straand

Anmeldt 8 mai 2015 via mobile enheter

Veldig hyggelig. Vakre omgivelser. Hyggelig betjening. God og hjemmelaget mat. Fint rom i den gamle delen av hotellet, forsøk å få det, absolutt mest trivelig! Var på konferanse. Neste gang håper jeg å ha familien med og få opplevd litt mer av nærområdet! Ypperlig konferansehotell også. Veldig hjelpsomme ansatte.

Opphold: mai 2015
Takk, Bankfruen
Anmeldt 18 mars 2015

Vi ankom Straand fredag kveld og ble vennlig mottatt i resepsjonen. Rommet var litt utdatert, men veldig rent. Badet var knøtt lite, men også her var det meget pent og rent. Hotellets fellesstuer er veldig koselige. Her kan du finne en koselig sofakrok og lese ei god bok med et glass vin etc. Spisestuen serverte nydelig buffet både til middag og frokost. Her kan man velge mellom 2 hovedretter, samt koldtbord. Ved siden av resepsjonen er det en liten pianobar. Der fyres det på peisen, og det er veldig hyggelig. Underetasjen kan by på nattklubb, samt svømmebasseng og spa avdeling (hvor vi ikke var) Utrolig hyggelig personale. Takk for oss :)

• Opphold: mars 2015, reiste med venner
Takk, bebaa60
Straand, Owner på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20 mars 2015

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi er glad for at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Takk for besøket og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9 mars 2015 via mobile enheter

Var på konferanse her en helg, greit hotell som bare litt preg av alderen men noe oppgradert. God mat og flotte omgivelser for ute aktiviteter.

Det eneste jeg kan klage på er at madrassen burde vært byttet siden jeg kjente fjærene godt.

Alt i alt et greit hotell i koselige omgivelser som jeg gjerne besøker igjen

Opphold: mars 2015, reiste på forretningsreise
Takk, BjornInge_1978
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Vrådal
30.6 km unna
LifjellStua
Nr. 2 av 21 i Bø I Telemark
8 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Quality Straand Hotel & Resort? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Quality Straand Hotel & Resort

Adresse: Kviteseidvegen 1698, Vrådal 3853, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Telemark > Kviteseid > Vrådal
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Prisnivå: kr 1 179 - kr 1 546 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Quality Straand Hotel & Resort 3*
Antall rom: 125
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Quality Straand Hotel & Resort. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?