“Flott hotell i flotte omgivelser”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Quality Straand Hotel & Resort
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Anmeldt 19 november 2015

Fikk rom i den gamle fløyen, og det var veldig koselig. Afterski på terrassen smakte fortreffelig og middagen om kvelden var flott. Vrådal byr på flotte omgivelser og alpinbakken er strålende. Bodde her i påska 2014.

Romtips: Den gamle fløyen er veldig koselig med egen balkong
Se flere romtips
  • Opphold: april 2015, reiste alene
Takk, Gudmund P
Sigmund S, Eier på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 november 2015

Tusen takk for en flott tilbakemelding på TripAdvisor. Jeg er veldig glad for at du hadde et fint opphold. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen

Sigmund Straand

Anmeldt 15 september 2015 via mobile enheter

Sjarmerende hotell, hyggelig personale, greie og fine rom og god mat. Barn og voksne koste seg. Vi tok en tur med båten "Fram" som tar en rundtur på vannet, opp og ned en sluse og innom sluse museet. Kan absolutt anbefales ved fint vær.

Opphold: juli 2015, reiste med venner
Takk, Kurt W
Sigmund S, Eier på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28 september 2015

Takk for hyggelige kommentarer på Tripadvisor, det gleder oss at dere valgte Straand Hotel for feiring av deres store dag. Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 14 september 2015

Var her ifb med et arrangement og hotellet er typist norsk , men mye historisk sus over seg.
Rommet vi hadde var relativt OK, men lytt ut i gangen og mot naboen. WiFi fungerte greit, men ikke mer. Kveldsbuffet og frokost var bra, synes det var tilstrekkelig utvalg. Men belysningen der hvor maten sto, var ikke bra og skriften på lappene som forklarte hva det var på fatene ikke lett leselig.
Straand har eget PL-øl fra Fjellbryggeriet i Åmotsdal. Men allerede fredag ettermiddag var de tomme! Hvilken innkjøper har hotellet som ikkke sørger for nok av "eget øl". På lørdag ble det tomt for annet håndverks øl også, så da ble det bare industriøl å få. Dette er for dårlig! Dessuten eier ikke hotellet 1/2-liters glass til håndverksølet. Det nytter ikke å komme med 0,25l glass når ølet skal sjenkes sakte og nøye opp i glasset uten å få med seg bunnfallet.
Personalet i baren hadde ikke kunnskap om dette, her er det et stort forbedringspotensiale

• Opphold: september 2015, reiste som et par
1  Takk, Svein J
Sigmund S, Daglig leder på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28 september 2015

Hei,
Takk for besøket og dine kommentarer på Tripadvisor. Vi har opplevd en stor etterspørsel etter vårt eget Straand Pale Ale, da dette er brygget i samarbeid med Fjellbryggeriet så er det derfor ikke standard lagervare. Det forklarer hvorfor ikke dette var tilgjengelig ved ditt besøk. Planlegging og brygging tar tid derfor var vi en kort periode uten denne ølen på hotellet. Det beklager vi for ølen er absolutt verdt en smak.

Anmeldt 13 august 2015

Flott hotell med en gammel del med mye historie. Ellers litt 70 talls enkelte plasser. Veldig god buffet. Eget godt øl. Det eneste negative var et gammelt nesten ubrukelig trimrom. Fikk også en god massasje der.

• Opphold: august 2015, reiste som et par
Takk, Kjersti K

Takk for besøket, det er alltid hyggelig å lese slike fine tilbakemeldinger på Tripadvisor. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 29 juli 2015

Dette er et bra hotell. Frokosten er utmerket. Rommene er rene og utmerket til vårt formål. Det ligger fint til ved Nisser. Det var imidlertid uheldig at værelsespersonalet fjernet drikkeflaskene våre. Det var rart at de fant dem for de lå gjemt under noe annet.

• Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, scandinaver
Sigmund S, Eier på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25 august 2015

Takk for besøket og en fin anmeldelse på Tripadvisor. Det var underlig å lese at deres drikkeflasker hadde blitt fjernet, kan det ha vært tomme engangsflasker som de har tatt for å være tomgods? Kontakt oss gjerne dersom vi skal sjekke med husøkonomen.

Med vennlig hilsen
Sigmund Straand

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Vrådal
50,5 km unna
13 anmeldelser
0,3 km unna
Nedre Strand Hytteutleige
Vis priser

Har du vært i Quality Straand Hotel & Resort? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Quality Straand Hotel & Resort

Adresse: Kviteseidvegen 1698, Vrådal 3853, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Telemark > Kviteseid > Vrådal
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Prisnivå: kr 1 244 - kr 1 584 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Quality Straand Hotel & Resort 3*
Antall rom: 125
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Quality Straand Hotel & Resort. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?