“Slitte rom, men hyggelig service”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Quality Straand Hotel & Resort
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Anmeldt 14 august 2016 via mobile enheter

Straand i Vrådal bærer en tydelig og stolt historie som et velrenommert hotell, men begynner å bli preget av tidens tann. Soverommene og spesielt badet skriker nå etter oppussing, mens fellesarealene fortsatt virker nostalgisk hyggelige.

En gjestfri og serviceinnstilt stab gjør det likevel ganske hyggelig og komfortabelt å være gjest her. Eget innendørs basseng og en storslagen natur med fine turmuligheter i nærområdet gir også stedet et løft.

Om man ønsker middag på hotellet tilbyr Straand en buffe med mye godt å velge i av salater, sjømat og spekemat. De to varmrettene - en kjøtt og en fisk kunne både vært mer spennende en røyket svinekam og dampet laks. Kanskje kunne det vært ørlitt mer å velge i også, men maten var alt i alt god og også her var servicen vennlig og velmenende.

Frokosten var litt kjedelig dvs. litt lite å velge i.

Oppsummert har Straand flere forbedringspotensial, men de har likevel en varm og nær service som veier opp for mye av det andre.

Opphold: august 2016, reiste på forretningsreise
Takk, AsmundL
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Quality Straand Hotel & Resort
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 5 august 2016

Benyttet hotellet 2 netter nå i august. Bra beliggenhet med muligheter for mange ulike aktiviteter for store og små. Koselig strandkafe nede ved vannet som serverte drikke og enkle matretter til greie priser. Hotellet har mange mange steder hvor man kan sette seg ned å nyte utsikten. Meget bra kveldsbuffet med mange retter til en forholdsvis lav pris. Frokost var veldig bra. Hotellet var som de fleste andre hoteller noe slitt. Stedet kan absolutt anbefales. Meget hyggelig betjening i restaurangen.

• Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, roarh548
Anmeldt 1 august 2016

Vi har bodd på Quality hotell Vrådal mange ganger, . Brukt hotellet både som privat person og i kurs sammenheng.Romma varierer både i størrelse og utforming. Er du heldig kan du få svært fine rom. Denne gangen var vi ikke blant de heldige. Hotellet var ganske fult og det medførte nok også at prisen var forholdsvis høy.

• Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Egil M
Anmeldt 29 juli 2016

Fin og rolig plass
Dyrt i forhold til standard. Rommet så ut som det var fra 80 tallet.ikke akkurat 4 stjerner.
Dårlige TV signaler
Fint og kjekt lekerom for små barn
lite utvalg til frokosten..kunne vært mer av det meste

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, 313inger
Anmeldt 27 juli 2016 via mobile enheter

Vi har bodd på Vrådal før, og visste derfor litt hva vi gikk til. Rommet vårt var fint. Pluss for kjøleskap og hårføner. Minus for veldig varmt på natten og for at det ikke var såpedispenser på badet og engangsglass. Gode senger, rene rom. Rent og fint bad, minus for at vannet gikk over hele badet når man dusjet. Glassdøra på badet burde hatt en list nederst for å hindre vannet å gå utover badegulvet. Et baderoms teppe/håndkle hadde hjulpet, men det fantes ikke. Flott underholdning med taffelmusikk. Det skapte god stemning og atmosfære. Ved frokosten savnet jeg hvitmuggost. Det var kun blåmuggost som alternativ til vanlig hvitost. Det burde også vært en skål/beholder på bordet hvor man kunne legge avfall. God service og hyggelig personale. Vi savnet muligheten for å kjøpe småretter etter kl.18.30 mens det var buffet i restauranten. Det medførte at vi gikk til sentrum for å kjøpe burger senere på kvelden.Alt i alt er dette hotellet flott. Vi anbefaler det for andre.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, LindaLeon K
Straand, Leder  på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 august 2016

Hei,
Takk for en nyttig og konstruktiv tilbakemelding. Mange gode punkter for oss å jobbe videre med. Jeg er glad for at dere satt pris på taffelmusikken og at dere opplevde en god stemning hos oss.

Med vennlig hilsen
Sigmund Straand
Direktør

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Vrådal
30.6 km unna
LifjellStua
Nr. 2 av 21 i Bø I Telemark
8 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Quality Straand Hotel & Resort? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Quality Straand Hotel & Resort

Adresse: Kviteseidvegen 1698, Vrådal 3853, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Telemark > Kviteseid > Vrådal
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Prisnivå: kr 1 177 - kr 1 544 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Quality Straand Hotel & Resort 3*
Antall rom: 125
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Quality Straand Hotel & Resort. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?