“Juleferie”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Quality Straand Hotel & Resort
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Anmeldt 7 januar 2017

Vi ønsket oss en annerledes julefeiring og falt for beskrivelsen som ble gitt av hotellet på deres sider.

Vi oppfattet hotellet som barnevennlig, men satt ikke igjen med dette inntrykket etter vår opphold. Det var svært få barnefamilier på hotellet, men flere busslaster med godt voksne. Julenissen skulle komme å levere ut gaver til barna og vi kunne levere inn en av gavene i resepsjonen. Da vi leverte gaven, fikk vi vite at julenissen ikke ville komme før klokken 22:00. Vårt barn pleier å legge seg senest klokken 20:00. Forut for dette var det dans for de voksne med kaffe og kaker. Julenissen var ikke interessert i barna, men var veldig opptatt av de voksne "barna" som fikk sine gaver av ham. Barna fikk et håndtrykk, mens de voksne fikk en klem. Flere av de som var tilstede kommentert til oss at det var en rar plan å legge julenissen sitt besøk så sent.

Bassenget er i dypeste laget for de av barna som er nybegynnere på svømming. Barnebassenget er fint for spedbarn, men hotellet har ikke et godt tilbud for mellomklassen av barn som ønsker en fot i bunnen fra tid til annen.

Betjeningen som tok seg av renholdet var fantastisk, spesielt en polsk dame vi snakket med ved flere anledninger. Det samme var en av kokkene som forstod at husmannskost ikke alltid er det beste alternativet for små barn. Pølser og pommes frites ble laget raskt på forespørsel, men var ikke noe kelneren ville snakke om.

Maten var av god kvalitet til alle måltidene bortsett fra julemiddagen som var en enorm skuffelse. Kjedelig mat som jeg hadde klart å lage bedre hjemme. De hadde ikke engang klart å få svoren på svineribben sprø.

Lekerommet var fylt opp av delvis ødelagte leker som manglet batterier. Taket på en av lekehusene falt også ned da vår datter gikk inn. Rutsjebanen var også utrygg, da den truet med å velte da vår datter klatret opp på den.

Fakkeltoget til "Nisseland" som skulle være for alle, var lagt opp for voksne. Julenissen ble sittende i døren noen minutter før han gikk sin vei.

Vi skulle i utgangspunktet reise hjem mandag formiddag, men valgte å spise middag søndag ettermiddag og sjekket ut like etter. Personalet i resepsjonen var ikke interessert i hvorfor vi valgte å avbryte oppholdet tidligere enn planlagt. Selv om jeg ga beskjed om hva vi hadde hatt til drikke til middag, var det ikke mulig å få dette på regningen. Vi måtte betale to ganger for å gjøre opp for oss.

Vi kan ikke anbefale noe å ta med barn på dette hotellet. Vi har skjeldent opplevd dårligere behandling enn dette og da kun fra hoteller som ikke har profilert seg som barnevennlige. Hotellet er slitt og trenger sårt til en oppgradering og er ikke verd prisen en betaler. Historisk hotell, er ikke ensbetydende med loslitt.

• Opphold: desember 2016, reiste med familie
1  Takk, Stein A
Sigmund S, Eier på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 januar 2017

Hei,
Takk for tilbakemelding etter deres julefeiring på vårt hotell. jeg beklager at det ikke sto til deres forventning. Vi jobber hardt for å gi alle gjestene våre gode opplevelser. Når det ikke skjer er vi lei oss for det og vil ta tak i konkrete tilbakemeldinger for å unngå at lignende episoder skjer igjen.

Med vennlig hilsen
Sigmund Straand

Anmeldt 1 november 2016

Møtte opp fredag ettermiddag i god tid. Ville registrere Choisekortet ved ankomst. Nei da, det måtte vente til avreise. Ba om gratis avis, nei da, det var for sølvkortmedlemmer. Jeg hadde bare vanlig kort. Senere fant jeg et skilt på rommet som sa at Choise-medlemmer fikk gratis avis. Tok dette med til resepsjonen og fikk et blidt ja. Men da var det en annen bak disken. Oppstartepisoder, men ganske betegnende for personalet. Med ett stort unntak: Hotellets kursvert var enestående, hyggelig, hjelpsom, alltid til stede med et smil.
Rommet var greit, hotellet var greit med sjarmerende lokaler i gamlebygget.

• Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
1  Takk, Bergljot Ree H
Sigmund S, Daglig leder på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 januar 2017

Hei Bergljot,
Takk for dine kommentarer og anmeldelse på TripAdvisor. Alle gjester med Choice bonuskort har gratis avis, vi skal sørge for at alle ansatte har riktig informasjon om dette. takk or besøket og velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Sigmund Straand

Anmeldt 11 oktober 2016

Hyggelig og hjemme koselig hotel,flott beliggenhet da vi gikk flere fjellturer ,veldig trivelig ansatte ,føler seg veldig velkommen her.vi spiste frokost og middag her, og veldig god mat,kommer gjerne tilbake hit

Romtips: 2.etg stille og rolig
Se flere romtips
  • Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Hanna L
Anmeldt 2 oktober 2016 via mobile enheter

Et noe gammelt hotell som nok trenger en opp justering for å være "trendy ". God mat og et eget svømmebasseng som trekker opp. Anbefaler å bestille en tre retters hvis du er her på en lørdag. Den var nydelig! Store rom og helt ok bad, men som resten av hotellet bærer preg av at det nok var finest på 90 tallet.

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Øyvind Ø
Anmeldt 16 august 2016 via mobile enheter

Bra beliggenhet. Mye aktiviteter både på hotellet og i nærheten. Populært å leie båt/kano å ro ut på vannet. Stort område å leke seg på. Mange muligheter for tur til fots. Hotellet er flott. Bevart gammel stil, og har mange sitteplasser rundt om i avdelinger ved resepsjon området. Litt lyd fra nabo rom når dør går igjen, og var badekar med dusj (i det rommet vi hadde), ikke så stor fan av det. God frokost, fikk ikke tid å prøve ut middagen, men kommer tilbake!

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, Salten89
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Vrådal
50,5 km unna
13 anmeldelser
0,3 km unna
Nedre Strand Hytteutleige
Vis priser

Har du vært i Quality Straand Hotel & Resort? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Quality Straand Hotel & Resort

Adresse: Kviteseidvegen 1698, Vrådal 3853, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Telemark > Kviteseid > Vrådal
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 hoteller i Vrådal
Prisnivå: kr 1 257 - kr 1 582 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Quality Straand Hotel & Resort 3*
Antall rom: 125
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Quality Straand Hotel & Resort. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?