Anmeldt 20. februar 2017

Et hotell med mange gode muligheter for avslapning og nytelse. Resepsjonen mottok meg med servicevennlige og glade folk. Her er det store muligheter for fritidsaktiviteter. Eller du kan slappe av i en rolig pianobar, relax avdeling eller rett og slett lese en god bok i flere av hotellets småstuer. Dette hotellet har nemlig SJARM. Både middag og frokost var av god karakter med godt utvalg. Jeg kommer så gladelig igjen :-)

Romtips: Vestsiden har bedre utsikt over vannet og Vrådal.
  • Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Terbert062
Sigmund S, Leder  på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2017

Tusen takk for besøket og en flott anmeldelse. Det gleder oss at dere hadde et hyggelig opphold.

Anmeldt 7. januar 2017

Vi ønsket oss en annerledes julefeiring og falt for beskrivelsen som ble gitt av hotellet på deres sider.

Vi oppfattet hotellet som barnevennlig, men satt ikke igjen med dette inntrykket etter vår opphold. Det var svært få barnefamilier på hotellet, men flere busslaster med godt voksne. Julenissen skulle komme å levere ut gaver til barna og vi kunne levere inn en av gavene i resepsjonen. Da vi leverte gaven, fikk vi vite at julenissen ikke ville komme før klokken 22:00. Vårt barn pleier å legge seg senest klokken 20:00. Forut for dette var det dans for de voksne med kaffe og kaker. Julenissen var ikke interessert i barna, men var veldig opptatt av de voksne "barna" som fikk sine gaver av ham. Barna fikk et håndtrykk, mens de voksne fikk en klem. Flere av de som var tilstede kommentert til oss at det var en rar plan å legge julenissen sitt besøk så sent.

Bassenget er i dypeste laget for de av barna som er nybegynnere på svømming. Barnebassenget er fint for spedbarn, men hotellet har ikke et godt tilbud for mellomklassen av barn som ønsker en fot i bunnen fra tid til annen.

Betjeningen som tok seg av renholdet var fantastisk, spesielt en polsk dame vi snakket med ved flere anledninger. Det samme var en av kokkene som forstod at husmannskost ikke alltid er det beste alternativet for små barn. Pølser og pommes frites ble laget raskt på forespørsel, men var ikke noe kelneren ville snakke om.

Maten var av god kvalitet til alle måltidene bortsett fra julemiddagen som var en enorm skuffelse. Kjedelig mat som jeg hadde klart å lage bedre hjemme. De hadde ikke engang klart å få svoren på svineribben sprø.

Lekerommet var fylt opp av delvis ødelagte leker som manglet batterier. Taket på en av lekehusene falt også ned da vår datter gikk inn. Rutsjebanen var også utrygg, da den truet med å velte da vår datter klatret opp på den.

Fakkeltoget til "Nisseland" som skulle være for alle, var lagt opp for voksne. Julenissen ble sittende i døren noen minutter før han gikk sin vei.

Vi skulle i utgangspunktet reise hjem mandag formiddag, men valgte å spise middag søndag ettermiddag og sjekket ut like etter. Personalet i resepsjonen var ikke interessert i hvorfor vi valgte å avbryte oppholdet tidligere enn planlagt. Selv om jeg ga beskjed om hva vi hadde hatt til drikke til middag, var det ikke mulig å få dette på regningen. Vi måtte betale to ganger for å gjøre opp for oss.

Vi kan ikke anbefale noe å ta med barn på dette hotellet. Vi har skjeldent opplevd dårligere behandling enn dette og da kun fra hoteller som ikke har profilert seg som barnevennlige. Hotellet er slitt og trenger sårt til en oppgradering og er ikke verd prisen en betaler. Historisk hotell, er ikke ensbetydende med loslitt.

• Opphold: desember 2016, reiste med familie
1  Takk, Stein A
Sigmund S, Eier på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2017

Hei,
Takk for tilbakemelding etter deres julefeiring på vårt hotell. jeg beklager at det ikke sto til deres forventning. Vi jobber hardt for å gi alle gjestene våre gode opplevelser. Når det ikke skjer er vi lei oss for det og vil ta tak i konkrete tilbakemeldinger for å unngå at lignende episoder skjer igjen.

Anmeldt 1. november 2016

Møtte opp fredag ettermiddag i god tid. Ville registrere Choisekortet ved ankomst. Nei da, det måtte vente til avreise. Ba om gratis avis, nei da, det var for sølvkortmedlemmer. Jeg hadde bare vanlig kort. Senere fant jeg et skilt på rommet som sa at Choise-medlemmer fikk gratis avis. Tok dette med til resepsjonen og fikk et blidt ja. Men da var det en annen bak disken. Oppstartepisoder, men ganske betegnende for personalet. Med ett stort unntak: Hotellets kursvert var enestående, hyggelig, hjelpsom, alltid til stede med et smil.
Rommet var greit, hotellet var greit med sjarmerende lokaler i gamlebygget.

• Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
1  Takk, Bergljot Ree H
Sigmund S, Daglig leder på Quality Straand Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2017

Hei Bergljot,
Takk for dine kommentarer og anmeldelse på TripAdvisor. Alle gjester med Choice bonuskort har gratis avis, vi skal sørge for at alle ansatte har riktig informasjon om dette. takk or besøket og velkommen tilbake.

Anmeldt 11. oktober 2016

Hyggelig og hjemme koselig hotel,flott beliggenhet da vi gikk flere fjellturer ,veldig trivelig ansatte ,føler seg veldig velkommen her.vi spiste frokost og middag her, og veldig god mat,kommer gjerne tilbake hit

Romtips: 2.etg stille og rolig
  • Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Hanna L
Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

Et noe gammelt hotell som nok trenger en opp justering for å være "trendy ". God mat og et eget svømmebasseng som trekker opp. Anbefaler å bestille en tre retters hvis du er her på en lørdag. Den var nydelig! Store rom og helt ok bad, men som resten av hotellet bærer preg av at det nok var finest på 90 tallet.

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Øyvind Ø