Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Gratis avbestilling frem til 02.10.21
eDreamsUSD 176
CheapTicketsUSD 185
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ved tidligere besøk har hotellet framstått som et hyggelig og veldrevet slik at enkelte irritasjonsmomenter har blitt vurdert som bagateller.
Rommene er rene og tilsynelatende godt vedlikehold. Men da er det slutt.
Beregn å stå 20 minutter i kø til frokost.
Er du bevegelseshemmet ikke vent bistand fra serveringspersonalet. De bryr seg ikke, men er du heldig og kommer i kontakt med kokkene er hjelpsomheten som i gamle dager. All ære til dem.
Ønker du middag tilbys kun et treretters alternativ. Du må ta forrett og dessert.
Spis heller hamburger eller pizza på terrassen. Da slipper du følelsen av å bli utnyttet med pliktig forrett og dessert.
Ikke klag på noe helst i resepsjonen. De forstår ikke "problemstilligen", og til slutt tv
apparatet på rommet er ment som utsmykning.

1  Takk, Oddvar H
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god service og hyggelig betjening

God mat og drikke

Svømmebasseng på huset, men stengt pga korona, stor og fin bar med masse sitte plasser der man kunne sitte og slappe av

Kan anbefales på det varmeste

Takk, lassegunders
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Hadde en flott overnatting på motorsykkeltur. Fint uteveranda med uteservering. God mat og romslige rom. Rent og fint. Såpe-posene på rommene med shampo og dusjsåpe var dog ikke av de beste, men det fungerte såvidt.
God parkeringsplass og flott beliggenhet. God tilgang på aviser i resepsjonen. Dyrt øl trekker ned stjernene, 125 for en 0,5 hveteøl.. Kan likevel anbefale dette stedet.

Takk, tommyn314
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt via riskov ferie. Misvisende bilder som førte til en skikkelig nedtur. Hele hotellet er nedslitt og veldig ukoselig. Vi hadde bestilt to netter opphold, men valgte å reise etter en overnatting. Det positive var at maten var god og veldig hyggelig betjening

2  Takk, 682henningf
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Siste vi var her var for 2 år siden. Da fikk de ikke samme gode karakter. Her har de forbedret seg mye, de vet og forstår og aksepterer allergier og tilrettelegger for alle. Bedre service enn sist, men kan bli bedre. Føles som noen servitører hater jobben sin og vil helst ikke være her, men de er nødt til å jobbe for å tjene osv.
Ellers like historisk og koselig atmosfære, god mat og stort hotell.

Takk, 86jonasberg