Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Gratis avbestilling frem til 02.10.21
eDreamsUSD 174
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Reiste hit med moren min for en natts opphold på en bilferie. Forventningene var ganske høye, men vi opplevde dessverre en del rot. Vi ankom kl 13 og rommet var ikke klart, noe resepsjonisten ikke kunne garantere før kl 15 som var innsjekkingstiden og det var greit nok. Vi kom tilbake kl 1500 for å høre om det var klart, noe det ikke var likevel.Jeg ba om å bli oppringt når det var klart og det skulle gå fint. Etter å ha ventet til kl 1615 gikk vi tilbake og rommet var da klart, men beskjeden om at jeg kunne få beskjed var tydeligvis ikke blitt husket. Vi fikk beskjed om at forsinkelsen skyldtes sykdom og forsinkelser rundt levering av sengetøy og at det hadde vært mye å gjøre akkurat denne dagen.

Rommet var veldig fint og med balkong og flott utsikt, men mye mindre enn jeg hadde inntrykk av fra bildet.

Tydeligvis hadde dagens forsinkelser forskjøvet seg til middagen for vi fikk også beskjed ved ankomst til middagssalen at de var forsinket med serveringen. Men ikke mer enn at vi fikk mat før vi var altfor skrubbsultne, så ikke noe stort problem. Dessverre opplevde vi begge at maten ikke smakte, suppen smakte veldig «fløtete» og med lite smak av asparges, og svinekjøttet til hovedrett var svært tørt.

Altså en del småting vi følte kunne vært enda bedre, men betjeningen var svært hyggelige. Muligens mye skyldes stort innrykk mtp feriering i eget land for året, og man kan selvfølgelig være uheldig akkurat denne dagen med sykdom og rot hos leverandører, men for oss fristet det nok ikke til gjentakelse med det første.

1  Takk, Mahglo123
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ved tidligere besøk har hotellet framstått som et hyggelig og veldrevet slik at enkelte irritasjonsmomenter har blitt vurdert som bagateller.
Rommene er rene og tilsynelatende godt vedlikehold. Men da er det slutt.
Beregn å stå 20 minutter i kø til frokost.
Er du bevegelseshemmet ikke vent bistand fra serveringspersonalet. De bryr seg ikke, men er du heldig og kommer i kontakt med kokkene er hjelpsomheten som i gamle dager. All ære til dem.
Ønker du middag tilbys kun et treretters alternativ. Du må ta forrett og dessert.
Spis heller hamburger eller pizza på terrassen. Da slipper du følelsen av å bli utnyttet med pliktig forrett og dessert.
Ikke klag på noe helst i resepsjonen. De forstår ikke "problemstilligen", og til slutt tv
apparatet på rommet er ment som utsmykning.

1  Takk, Oddvar H
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god service og hyggelig betjening

God mat og drikke

Svømmebasseng på huset, men stengt pga korona, stor og fin bar med masse sitte plasser der man kunne sitte og slappe av

Kan anbefales på det varmeste

Takk, lassegunders
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Hadde en flott overnatting på motorsykkeltur. Fint uteveranda med uteservering. God mat og romslige rom. Rent og fint. Såpe-posene på rommene med shampo og dusjsåpe var dog ikke av de beste, men det fungerte såvidt.
God parkeringsplass og flott beliggenhet. God tilgang på aviser i resepsjonen. Dyrt øl trekker ned stjernene, 125 for en 0,5 hveteøl.. Kan likevel anbefale dette stedet.

Takk, tommyn314
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt via riskov ferie. Misvisende bilder som førte til en skikkelig nedtur. Hele hotellet er nedslitt og veldig ukoselig. Vi hadde bestilt to netter opphold, men valgte å reise etter en overnatting. Det positive var at maten var god og veldig hyggelig betjening

2  Takk, 682henningf