kr 2 789
Fullt refunderbart før fre. 7. jun.
kr 2 789
Fullt refunderbart før lør. 8. jun.
kr 2 789
Fullt refunderbart før lør. 8. jun.
Torfinn Jahren
    24.2 km fra Straand Hotel
    54.1 km fra Straand Hotel
    Se flere hoteller i Vrådal
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med god atmosfære. Vi var familie på 5, med 3 barn under 5 år. Helt tydelig at hoteller skulle hatt fler ansatte (som fler av de sa selv). Bassenget var stengt fordi de ikke hadde kapasitet til å følge med på smittevern. Kunne vært løst med å lage et reservasjonssystemet.
    Den historiske delen er veldig hyggelig, resepsjonen også. Hotellrommene for øvrig har behov for en oppdatering. Ingen ventilasjon på rommene (det fungerte i såfall ikke), veldig trang luft om natten. Vi kunne ikke ha vinduet oppe da det var plassert en «boks» rett under vinduet vårt og hvem som helt kunne ha klatret inn.
    Det var frokostbuffet, det var helt standar. Pluss for en som sto å laget omelett og for deilige pannekaker.
    På kvelden var det buffet for barna (to alternativer - pølse/chips, kyllingklubber/pasta eller kjøttdeig i tomatsaus. Ingen grønnsaker, det burde det vært. Ellers 3-retter for voksne (pga. Smittevern) helt Ok. Skulle visstnok bli middagsbuffet nå.
    Tror ikke vi drar tilbake hit, i såfall må maten oppgraderes litt (mer frukt og grønt og litt «nyere» alternativer, rommene oppgraderes litt. Kanskje hadde litt fler folk på jobb endret opplevelsen noe:)

Hotellet gjorde en god jobb ift. smittevern ved måltidene! Det var bra service og maten kom raskt! Fin lekeplass for barna nedenfor hotellet.

Takk, enirhtac
    Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har vært på hotellet for 5 år siden å var da godt fornøyd. Derfor stoppet vi innom for å kjøpe oss tidlig middag på tur over fjellet. Kl var 1620. Restauranten var visst stengt frem til 19. Og bistroen- nei der stengte visst den å pga regn. Det var kun noen få innebord og lang kø i baren for bestilling. Visste ikke hotellet om tidenes Norgesferie og folk i farten?.... Dette var for dårlig.

3  Takk, gretheo388
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Reiste hit med moren min for en natts opphold på en bilferie. Forventningene var ganske høye, men vi opplevde dessverre en del rot. Vi ankom kl 13 og rommet var ikke klart, noe resepsjonisten ikke kunne garantere før kl 15 som var innsjekkingstiden og det var greit nok. Vi kom tilbake kl 1500 for å høre om det var klart, noe det ikke var likevel.Jeg ba om å bli oppringt når det var klart og det skulle gå fint. Etter å ha ventet til kl 1615 gikk vi tilbake og rommet var da klart, men beskjeden om at jeg kunne få beskjed var tydeligvis ikke blitt husket. Vi fikk beskjed om at forsinkelsen skyldtes sykdom og forsinkelser rundt levering av sengetøy og at det hadde vært mye å gjøre akkurat denne dagen.

Rommet var veldig fint og med balkong og flott utsikt, men mye mindre enn jeg hadde inntrykk av fra bildet.

Tydeligvis hadde dagens forsinkelser forskjøvet seg til middagen for vi fikk også beskjed ved ankomst til middagssalen at de var forsinket med serveringen. Men ikke mer enn at vi fikk mat før vi var altfor skrubbsultne, så ikke noe stort problem. Dessverre opplevde vi begge at maten ikke smakte, suppen smakte veldig «fløtete» og med lite smak av asparges, og svinekjøttet til hovedrett var svært tørt.

Altså en del småting vi følte kunne vært enda bedre, men betjeningen var svært hyggelige. Muligens mye skyldes stort innrykk mtp feriering i eget land for året, og man kan selvfølgelig være uheldig akkurat denne dagen med sykdom og rot hos leverandører, men for oss fristet det nok ikke til gjentakelse med det første.

1  Takk, Mahglo123
    Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ved tidligere besøk har hotellet framstått som et hyggelig og veldrevet slik at enkelte irritasjonsmomenter har blitt vurdert som bagateller.
    Rommene er rene og tilsynelatende godt vedlikehold. Men da er det slutt.
    Beregn å stå 20 minutter i kø til frokost.
    Er du bevegelseshemmet ikke vent bistand fra serveringspersonalet. De bryr seg ikke, men er du heldig og kommer i kontakt med kokkene er hjelpsomheten som i gamle dager. All ære til dem.
    Ønker du middag tilbys kun et treretters alternativ. Du må ta forrett og dessert.
    Spis heller hamburger eller pizza på terrassen. Da slipper du følelsen av å bli utnyttet med pliktig forrett og dessert.
    Ikke klag på noe helst i resepsjonen. De forstår ikke "problemstilligen", og til slutt tv
    apparatet på rommet er ment som utsmykning.

1  Takk, Oddvar H
    Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god service og hyggelig betjening

God mat og drikke

Svømmebasseng på huset, men stengt pga korona, stor og fin bar med masse sitte plasser der man kunne sitte og slappe av

Kan anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, lassegunders