Booking.comUSD 182
TripadvisorUSD 183
Agoda.comUSD 196
Anmeldt 16. juli 2021

Vi stoppet for å spise på restauranten på hotellet. Fine fasiliteter ute i sola. Online bestilling pga korona, det funket greit. Servitør kom med drikke og mat. Ingen tørket av det tilsølte bordet. Burgeren smakte veldig rart (frossen type, smakte billig). Pasta med kjøttsaus var veldig god, selvservering og kunne ta to ganger. Indrefilet var for det meste rå, to tynne skiver, ikke verd 315,-
Hyggelig personale. Tror ikke vi spiser her igjen ..

Takk, linda d
Lars Arne Straand, General Manager på Straand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Hei,
Takk for din tilbakemelding, det var synd å høre at vi ikke stod til forventning. Vi er smertelig klar over at vi hadde flere dager i sommersesongen 2021 hvor vi ikke leverte til forventing. Dette har vi lært av og tatt med oss videre i utviklingen av hotellet.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 13. juli 2021

Vi bodde her i 2 netter i juli. Det var tydelig at dette hotellet var dårlig driftet. Lang vente tid på mat til middag og for lite mat til frokost. De som jobbet der jobbet på spreng men de var for få, lite erfaring iht. antall gjester og tydelig mangel på lederskap. Til tider ubehagelig kontroll av Corona tiltak.

Rommene kunne trengt oppgradering og TV signalet var dårlig. Samt lite og dårlig trykk i dusjen. Sengene var gode og renholder var bra.

Dette hotellet trenger å gjøre en del tiltak før jeg hadde anbefalt det.

Takk, B5854MBalexandrad

Hei,
Takk for din tilbakemelding, det var synd å høre at vi leverte i forhold til deres forventning. Vi er smertelig klar over at vi hadde flere dager i sommersesongen 2021 hvor vi ikke leverte til forventning. Dette har vi lært av og tatt med oss videre i utviklingen av hotellet.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte to drinker på hotellets bar, en amaretto sour og en cosmopolitan. Amaretto saur var de tomme for og i stedet ble det levert en whiskey sour, noe jeg ikke liker, denne ble heller ikke levert slik den egentlig skal lages uavhengig om jeg hadde likt whiskey eller ei. Cosmopolitan var alt for sterk, ikke avkjølt og levert på bordet slik at mye av drinken ble sølt ut, her verken unnskylte bartenderen seg eller tørket opp fra bordet. Dette var bestilling og betaling via app og en koselig kveld ente med at det sto igjen 2 fulle drinker som ikke var rørt og vi var 250,- kr fattigere. En trist avslutning på en ellers fin dag. Terningkast 1 ett tips er å gå ned til stranda og besøke Strandbaren, der laget de skikkelige drinker som var slik drinker skal lages, samt hyggelig betjening, men hotellets bar annbefales IKKE...

Romtips: Unngå hotellets bar.
1  Takk, ove o

Hei, beklager at barbesøket ikke ble helt som forventet. Dette var ikke bra og her burde vi ha ordnet opp med det samme. Vi tar med oss disse tilbakemeldingene videre slik at vi kan fortsette å forbedre oss.

Anmeldt 11. november 2020 via mobile enheter

Et utrolig koselig og intimt hotell med sjarme (tross størrelsen). God hygiene oppfølging og avstand ift. korona.
Meget vennlig personale, særdeles nydelig og varierende mat og greie rom. Området omkring egner seg ypperlig for gå tur og ellers avslapning.
Anbefaler enhver et besøk til- og på dette historiske hotellet

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Tourist389852
Lars Arne Straand, Daglig leder på Straand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2021

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi er veldig stolt av vårt historiske hotell og vi er så glad for at dere hadde ett flott opphold og gode opplevelser hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Sammen med to vennepar hadde vi en trivelig weekend på Straand i begynnelsen av oktober. Hotellet er av bra standar selv om det nok er behov for endel oppussing og fornying. Men rommet var bra og sengene utmerket. Frokost og middag også av god kvalitet. Prøvde ikke svømmebassenget men noen i reisefølget gjorde det og gav god tilbakemelding. Hotellet er litt av en labyrint med mange sittegrupper fordelt i smårom både her og der. Dette har sin sjarm og det er jo en fordel nå om dagen hvis man ønsker å holde litt avstand til andre grupper. Når man så legger til at betjeningen er imøtekommen og hyggelig var det alt i alt et trivelig opphold på et hotell med god atmosfære.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Kurt1949

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.