Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
eDreamsUSD 192
2025 av 300 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Med nok et stort år for Norgesferie ble det familietur til idylliske Vrådal. I flott sommervær sjekket vi inn på dette tradisjonsrike hotellet som nå har som mål å bli ledende på bil- og motorsykkel turister. I strålende vær startet vi dagen i «sommerland» på andre siden av veien fra hotellet. En noen forfallen liten samling av lekeapparater, trampoliner og slitte fotballmål. Ikke minst en hinderløype som antagelig så sine glansdager for et tiår siden. Det fantes også en strandbar hvor vi avsluttet vi dagen med burger og pizza som smakte bra. På andre dag nøt vi solen i sommerland. Det ble lunch i strandbaren som tok evigheter å få servert da de manglet folk på jobb. Dette ble kjenningsmelodien for dagen som toppet seg på kveldens middag som ble servert i restauranten. Forretten manglet tilbehør, hovedretten tok halvannen time å få servert og servicen var elendig. En prat med hovmesteren avslørte at hotellet ikke var forberedt på det store antallet besøkende. Logistikken var elendig og helt uten system i hvem som hadde ventet lengst på maten. Et tips; bemann opp og vær ærlig med gjestene før de setter seg til bords om hva de kan forvente for kvelden. Da løser alt seg så mye bedre Dette var en dårlig opplevelse til høy pris. Rytmene gikk også om samme problemer i Strandbaren som hadde gått tom for mat klokken 16! Ellers helt gjennomsnittlig.

1  Takk, byenebergen
Lars Arne Straand, General Manager på Straand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Hei,
Takk for din tilbakemelding, det var synd å høre at vi ikke stod til forventning. Vi er smertelig klar over at vi hadde flere dager i sommersesongen 2021 hvor vi ikke leverte til forventing. Dette har vi lært av og tatt med oss videre i utviklingen av hotellet.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dette sto ikke helt til forventningene. Fint uteområde og vi var heldige med været, men rommet ble en badstue og maten var overpriset kro-mat. Vår datter med cøliaki fikk kun servert riskjeks til frokost (ikke noe annet brød el knekkebrød)

Takk, karihildrum

Anmeldt 17. juli 2021

Hyggelig servitør, men maten har i beste fall gatekjøkken-kvalitet til restaurant - priser og ventetid av en annen verden. Spar pengene, kjøp heller ei pølse på en bensinstasjon. Aldri mer, dette er ran!

Takk, 156brittk

Anmeldt 16. juli 2021

Vi stoppet for å spise på restauranten på hotellet. Fine fasiliteter ute i sola. Online bestilling pga korona, det funket greit. Servitør kom med drikke og mat. Ingen tørket av det tilsølte bordet. Burgeren smakte veldig rart (frossen type, smakte billig). Pasta med kjøttsaus var veldig god, selvservering og kunne ta to ganger. Indrefilet var for det meste rå, to tynne skiver, ikke verd 315,-
Hyggelig personale. Tror ikke vi spiser her igjen ..

Takk, linda d

Anmeldt 13. juli 2021

Vi bodde her i 2 netter i juli. Det var tydelig at dette hotellet var dårlig driftet. Lang vente tid på mat til middag og for lite mat til frokost. De som jobbet der jobbet på spreng men de var for få, lite erfaring iht. antall gjester og tydelig mangel på lederskap. Til tider ubehagelig kontroll av Corona tiltak.

Rommene kunne trengt oppgradering og TV signalet var dårlig. Samt lite og dårlig trykk i dusjen. Sengene var gode og renholder var bra.

Dette hotellet trenger å gjøre en del tiltak før jeg hadde anbefalt det.

Takk, B5854MBalexandrad

Hei,
Takk for din tilbakemelding, det var synd å høre at vi leverte i forhold til deres forventning. Vi er smertelig klar over at vi hadde flere dager i sommersesongen 2021 hvor vi ikke leverte til forventning. Dette har vi lært av og tatt med oss videre i utviklingen av hotellet.