Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreamsUSD 183
Anmeldt 28. juli 2021

Grei parkering rett utenfor hotellet uten trapper.
Fint for en på krykker.
Flnt rom med god utsikt.
Hyggelig uteplass i varmen.
Frokost med buffet med alt man trenger.
Sentralt plassering i Telemark.
Kommer gjerne igjen.

1  Takk, 476sverrev
Lars Arne Straand, General Manager på Straand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2022

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 24. juli 2021

Vi var på Straand Hotell som siste stopp på norgesferien. Vi booka rom i forveien og sa også i fra om laktoseintoleranse. Vi gleda oss veldig til oppholdet mye fordi hotellet er medlem i «De Historiske». Forrige erfaring med hotell som har vært medlem av «De Historiske» var Lysebu hotell i Holmenkollen i Oslo.

Da vi kom dit møtte vi et relativt slitent rom uten aircondition i 30grader. Det var heller ikke tilbud om vifte til rommet. Det var så varmt på rommet at samtlige i familien ikke fikk sove før 1-2tiden på natta. I tillegg var det en del fyllebråk på rommet over oss. Vi meldte i fra i 00-tiden, men det fortsatte utover de sene nattestimer. Hadde vi visst om at det var et slikt klientell, hadde vi valgt ett annet familievennlig hotell.

Middag og frokost var det ingenting å si på - hvis du ikke har noen allergener. Det vil si at det var et bredt utvalg i både middag og frokostbuffet men at det ikke var tatt hensyn til allergener.

Vi hadde meldt om allergener en uke i forveien, men på buffeten var det ikke merka noe allergener.

Til middagen virka det som om de ansatte hadde oversikt og var behjelpelig med å guide oss. Men når alle sauser og mye av maten inneholdt laktose var det veldig skuffende å betale så mye for så lite.

Til frokosten virka det som om spørsmål om det var noe som var laktosefritt var italiensk for de ansatte. Ett par trodde laktose og gluten var det samme og sa vi «sikkert» kunne spise noe.

Da merka jeg at jeg var ganske metta og vi pakka sammen og dro rett før halv ti.

Totalt betalte vi kroner 3200 for en natt for to voksne og ett barn på 3år.

Gitt at vi måtte stoppe å spise frokost et annet sted, at rommet var forferdelig varmt, og opplevde relativt dårlig service på oppholdet, syntes jeg vi betalte alt for mye ift hva vi fikk. Beliggenheten er helt magisk men da går det an å overnatte andre steder som er like fine i Telemark.

Alt i alt vil jeg si at Straand Hotell prøver å selge en vare de ikke har. Anbefaler ett annet hotell om dere har mulighet.

1  Takk, mathildegundersen90

Hei,
Takk for din tilbakemelding, det var synd å høre at vi ikke stod til forventning. Vi er smertelig klar over at vi hadde flere dager i sommersesongen 2021 hvor vi ikke leverte til forventing. Dette har vi lært av og tatt med oss videre i utviklingen av hotellet.

Anmeldt 23. juli 2021

Latterlig dårlig middag (buffer) for en stiv pris.
Ingen hensyn til Corona regler - fikk plutselig noen plassert på samme langbord som oss bare 1 stol (ikke 1 meter) mellom.
Skuffende opplevelse. Gikk fra middagen før vi var ferdig.

Takk, PaNda9721

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Med nok et stort år for Norgesferie ble det familietur til idylliske Vrådal. I flott sommervær sjekket vi inn på dette tradisjonsrike hotellet som nå har som mål å bli ledende på bil- og motorsykkel turister. I strålende vær startet vi dagen i «sommerland» på andre siden av veien fra hotellet. En noen forfallen liten samling av lekeapparater, trampoliner og slitte fotballmål. Ikke minst en hinderløype som antagelig så sine glansdager for et tiår siden. Det fantes også en strandbar hvor vi avsluttet vi dagen med burger og pizza som smakte bra. På andre dag nøt vi solen i sommerland. Det ble lunch i strandbaren som tok evigheter å få servert da de manglet folk på jobb. Dette ble kjenningsmelodien for dagen som toppet seg på kveldens middag som ble servert i restauranten. Forretten manglet tilbehør, hovedretten tok halvannen time å få servert og servicen var elendig. En prat med hovmesteren avslørte at hotellet ikke var forberedt på det store antallet besøkende. Logistikken var elendig og helt uten system i hvem som hadde ventet lengst på maten. Et tips; bemann opp og vær ærlig med gjestene før de setter seg til bords om hva de kan forvente for kvelden. Da løser alt seg så mye bedre Dette var en dårlig opplevelse til høy pris. Rytmene gikk også om samme problemer i Strandbaren som hadde gått tom for mat klokken 16! Ellers helt gjennomsnittlig.

1  Takk, byenebergen

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dette sto ikke helt til forventningene. Fint uteområde og vi var heldige med været, men rommet ble en badstue og maten var overpriset kro-mat. Vår datter med cøliaki fikk kun servert riskjeks til frokost (ikke noe annet brød el knekkebrød)

Takk, karihildrum