“Velg et annet sted.”

Quality Straand Hotel & Resort - Restaurant og bar
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Vrådal
Beskrivelse: 12.00 - 18.30, daglig: meny med dagens middag, smørbrød, småretter og drikke. Hotellrestaurant åpen til frokost, lunsj og middag. Mulighet for separate rom til selskaper. Gourmetmenyer med lokale råvarer på utvalgte dager. Bar med levende musikk 6 dager i uken. Uteservering på terrassen og ved vannet om sommeren.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Koselig sted med dårlig service.
Grillmeny til lunch : Dyrt og dårlig utvalg.
315 kr for en tallerken med indrefilet av okse. Tørr og smakløs.

Middag:
Reservert bord kl 20.00
Kø langt ut i gangen for å komme inn å sette seg, så fikk ikke satt oss ved bordet før 20.15

3 retters meny uten valgmuligheter.

Kald suppe kommer 20.45.
Må gå å spørre etter focacciabrød som skulle følge med.

21.10 kommer hovedretten.
Den er kald, jeg finner en servitør og klager.
Han kommer med en ny sol er helt ok.

Etter 30 minutters venting på dessert ga vi opp og
gikk fra bordet.

Tett mellom bordene, en halv meter til et bord med andre gjester. Covid19 vennlig?

Takk, oddsteinarf

Anmeldt 11. september 2020

Dette er det hotellet jeg har skrevet om før. Utdatert hotellrom med fortsatt plast dusjgardin (det kan aldri være rent!!!), utdaterte møbler og dårlig fjernsyn. Alt i alt et veldig overpriset hotell. Et historisk hotell kan godt være bra utstyrt. Det er dette hotellet absolutt ikke.

Dato for besøk: september 2020
Takk, joopc57
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dro innom for å spise. Måtte inn i resepsjon for å få hjelp og vite at man kunne spise på terrassen ute. Da vi kom dit ble vi totalt oversett og kun utenlandske ikke norsktalende servitører som vi ga opp få kontakt med. Vi reiste videre til Kviteseid for her vil vi ikke spise middag!

1  Takk, Liss9
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende, lite bemanning i resepsjonen førte til svært lang ventetid for innsjekking. Alt for høy pris for rom som har en standard tilsvarende ett pensjonat fra åttitallet. Dette hotellet trenger absolutt total renovasjon. Maten i restauranten var ok, men det at vi ble betjent av tre forskjellige servitører førte til rot og tull med servering. Enkelte fikk mat etter at andre var ferdig med å spise. Dårlig tilbud til vegetarianere.

Takk, xvidar
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til. Jeg gir dette hotellet karakter gjennomsnittlig. Dette er fordi at rommet bærer preg av mange år uten oppgradering. Lite bad, dårlig trykk i dusj og lite varmt vann. Utenom dette har dette hotellet uten tvil sjel, og bære preg av en god atmosfære. Maten derimot er upåklagelig, og her er det topp score. God frokost. Nydelig 3 retters middag. Er virkelig kokker her som har respekt for faget. Det kjentes, og kan bare oppsummere det med nam! Prøv tapas tallerken til lunsj, den beste og mest varierte tapas tallerken jeg har smakt. Rikelig med mat til alke måltider. Ikke noe å utsette her. Personalet yter en god service, og er vennlige.

4  Takk, Brikken82

Reisende som så på Quality Straand Hotel & Resort - Restaurant og bar, så også på

Kviteseid, Kviteseid

Har du vært i Quality Straand Hotel & Resort - Restaurant og bar? Del dine erfaringer!