Lett og vakkert terreng for fottur

Fra toppen av skisenteret er det merket løype innover i fjellet. Relativt greit å finne terreng som... les mer

Anmeldt 26. september 2021
frodek986
Oslo, Norge
Vrådal Panorama

Skianlegget bør prøves, også mange fine aktiviteter hele året. Lett og finne frem til i hjertet av... les mer

Anmeldt 20. oktober 2020
432runes
Tønsberg, Norge

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Et stort, men ikke for stort skisenter, gode offpist muligheter, bakkene passer folk i alle aldere, mat og alkoholservering i bakken, verdt et godt besøk

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, itsolsen
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Vi reiste med våre to gutter på 3 og 6 år og fikk en fantastisk langhelg i Vrådal. Knall vær, godt føre og utmerket service både ved skiutleie, heis og kafeen på toppen. Ekstra pluss for stolheisen som tar 8 personer så køen gikk kjapt unna. Absolutt et sted jeg anbefaler og vi kommer nok til å reise dit igjen :)

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 58lenew
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Kan trygt anbefale stedet for familier med mellomstore barn. God kapasitet på heiser og et bra utvalg bakker. Kommer tilbake!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, HCMy
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Nok av muligheter for den alpinglade. Barnebakken er kanskje noe for kort og slakk, men et fint sted for å trene ferdigheter. Mange bakker.

Nede ved Vrådal er det en 3 km løype preppa for skøyting. På toppen (koster 55 kr opp for bilen) finnrs også en 3 km lang løype, samt en sløyfe til Hægefjell. Dette er dessverre rett opp og kanskje kun for de ivrigste.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, anorvald
Anmeldt 20. april 2017 via mobile enheter

Helt topp fikk den fineste dagen i påsken i bakken.
Ingen kø i heisene, og snøen var fin å stå på.
Koselig band som spilte på afterski.
Vi fikk grillet pølser og det var bra!

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, Pelle2009