“Veldig bra service”

Vurdert som nr. 2 av 5 ting å gjøre i Vrådal
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Eierbeskrivelse: Vrådal Panorama Skisenter ligger i Telemark, tre timers kjøring fra Oslo og to timer fra Kristiansand og Arendal. Skisenteret har nå 18 nedfarter på i alt 15 km og åtte heiser, inkludert verdens første åtteseters stolheis som åpnet i 1998. Vrådal Panorama er et skianlegg for hele familien med løyper i alle vanskelighetsgrader. Uansett om du vil stå slalåm, kjøre utfor, stå telemark eller leke deg på snøbrett: her er forholdene lagt til rette. For barn er det mange tilbud på Vrådal. I 2007 åpnet vi et eget barneområde for aking og skilek rett ved siden av stolheisen. Her har barna to skibånd på til sammen 100 meter som er lette å bruke selv for de aller minste. Vi har også skiskole for barn fra tre til fem år.
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi leverte skiene en dag for sent, og hadde ikke med kviteringen noe personalet håndterte utrolig bra og var veldig vennlige! Hadde litt problemer med å skille løypene etter farge, og finne alle så dette kunne kanskje vært merkert litt bedre. Ellers var det en veldig fin opplevelse!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Lundberg08

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Et stort, men ikke for stort skisenter, gode offpist muligheter, bakkene passer folk i alle aldere, mat og alkoholservering i bakken, verdt et godt besøk

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, itsolsen
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Vi reiste med våre to gutter på 3 og 6 år og fikk en fantastisk langhelg i Vrådal. Knall vær, godt føre og utmerket service både ved skiutleie, heis og kafeen på toppen. Ekstra pluss for stolheisen som tar 8 personer så køen gikk kjapt unna. Absolutt et sted jeg anbefaler og vi kommer nok til å reise dit igjen :)

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 58lenew
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Kan trygt anbefale stedet for familier med mellomstore barn. God kapasitet på heiser og et bra utvalg bakker. Kommer tilbake!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, HCMy
Les flere anmeldelser
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Nok av muligheter for den alpinglade. Barnebakken er kanskje noe for kort og slakk, men et fint sted for å trene ferdigheter. Mange bakker.

Nede ved Vrådal er det en 3 km løype preppa for skøyting. På toppen (koster 55 kr opp for bilen) finnrs også en 3 km lang løype, samt en sløyfe til Hægefjell. Dette er dessverre rett opp og kanskje kun for de ivrigste.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, anorvald

Reisende som så på Vrådal Panorama Skisenter, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune

Vrådal, Kviteseid

Har du vært i Vrådal Panorama Skisenter? Del dine erfaringer!