eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 21. juli 2020

Leide liten leilighet, fantastisk flott, god seng, rent og fint.
Mat; veldig bra frokost buffet, ekstremt bra middag, terningkast 6.
Service personale, veldig imøtekommende og service innstilt.
Frister absolutt til gjentagelse, anbefales på det varmeste.

Takk, joernb67
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Spiste Fjellørret og kjøttkaker. Begge rettene hadde tilbehør som gjorde de til ekstraordinære måltider. Beste vi har smakt! Til dessert panna cotta. Meget god Hyggelig og oppmerksom servitør. Anbefales

Takk, Kjell B
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted med god mat. Hyttene er små og slitt. Vi hadde en 6 manns hytte og der var det ikke mulig å være mer enn 4 personer, ikke dekkstøy eller plass til flere, vær ops på det. Ellers alt bra. Flott natur med masse fine turmuligheter. Hovden sentrum ligge 5 min unna med bil. Der får man alt som trengs, mat, sport, vinmonopol, kafeer etc.

Takk, pers894
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Skulle på oppdrag til Hovden, og bestilte plass her. God pris, fint og praktisk rom. Glimrende service. Veldig hyggelig betjening. Alt praktisk ble ordnet med et smil. God frokost. Sentral beliggenhet. Anbefales

Dato for oppholdet: mars 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, 338clausr
Anmeldt 5. august 2019

Vi (to personer - den ene i åttiårene) ankom sen ettermiddag uten å ha bestilt på forhånd, og måtte ut med 1300 for et dobbeltrom. Resepsjon og tilstøtende spiserom må ha blitt pusset opp nylig,. Men både i trappen og alle gangarealene på vei til rommet, var gulvmalingen slitt helt ned. Rommet hadde aldri blitt renovert; mørk, ubehandlet panel og malingslitte gulv. Rommet var trangt og smalt, og ikke egnet til å oppholde seg i mer enn når du sover. Verst av alt; køyesenger, noe de ikke hadde opplyst om. Frokostbuffeten var en katastrofe. Alt pålegget var tydeligvis innkjøpt på en vanlig butikk, det var bare en ost (gulost), ett av kjøttpåleggene var blitt surt og dårlig, og kaffen hadde ingen kaffiesmak. Brødet var grovt og veldig godt, men det fantes ingen andre brødtyper enn dette. Ville vi ha speilegg eller omelett, måtte vi (lage og) steke dette selv. I resepsjonen da vi ankom sto en kvinne som ikke kunne svare på noen spørsmål - ikke engang da vi ankom og spurte om de hadde rom ledig. Hun måtte tilkalle en mann fra kontoret rett bak (sjefen?) hver gang, og han var ikke tillitvekkende. Den eneste personen som var vennlig og serviceinnstilt var den ungen mannen som tok seg av frokost og resepsjon neste morgen, Konklusjon; Hold deg langt unna overnatting og frokost på Hovden Fjellstoge.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Goodadvices