FindHotelUSD 124
Agoda.comUSD 124
EtripUSD 124
TripadvisorUSD 124
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt plass til campingvogn , ble henvist til en grusplass som var 50 grader i solsteiken
Gikk ikke for barn og hund ,eller voksne å sitte der ,HELT UHOLDBART
Hadde det gått å gi minus poeng Hadde det blitt det her ,for sånn kan man ikke ha det.
STYR UNNA

Takk, sveinivarf2018
Anmeldt 12. juli 2021

Vi var en gjeng på fire voksne som hadde bestilt overnattting med frokost på Hovden Fjellstoge i slutten av mars, som en avslutning på en tur over Hardangervidda. Pga. corona-tiltak ble vi forhindret i å gjennomføre turen. Dette ga vi beskjed om fem dager før vi skulle ha ankommet.
Til vår overraskelse fikk vi beskjed om at vi uansett ville bli avkrevd full betaling.
Det synes vi er under enhver kritikk. For vår del betyr det at vi i fremtiden ikke vil planlegge turer hvor det inngår overnatting på Hovden Fjellstoge.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, per_math
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale, god service og oppmerksome hele tiden.
Middager med klassiske fjellretter og husmannskost. Veldig god mat og drikke. Frokostbuffé veldig bra.
Rommene er knøttsmå og smale senger. Men rent og pent. Vi koste oss her og kommer gjerne tilbake.

Romtips: Vær sparsom med hvor mye bagasje du tar med på rommet!
Takk, geiro270
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Servicen vi opplevde på vårt besøk har vi aldri vært borti før. Vi ringte inn for å spørre om frokost, og daglig leder Macin hadde dekket på fult bord når vi kom! Super hyggelig mann med en fantastisk service, og ikke minst veldig god frokost. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Irina S
Anmeldt 6. mars 2021 via mobile enheter

Vår familie dro med store forventninger til Hovden i vinterferien. Vi hadde leid en koselig liten utleiehytte, men det ble dessverre raskt klart at sengene i denne hytta var mer eller mindre ubrukelige. Vi tok kontakt med resepsjonen og daglig leder. Han syntes det var trist, men mente vi hadde leid en hytte med enkel standard, noe som var underkommunisert ved bestilling. Dette til tross foreslo han at vi kunne komme å se på en "sovesal" som sto ledig. Vi gjorde det og ble da tilbudt å få denne flunk nye sovesalen med tilhørende store tv rom, samt å beholde hytten slik at vi fortsatt kunne ha selvhushold og lage vår egen mat.
Etter en god natts søvn er vi klar for en ny dag på høyfjellet.. Tusen takk for fantastisk service og dersom dere får byttet ut madrassene i turisthyttene leier jeg gjerne en slik igjen ved en annen annledning!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, kavu1