kr 960
2.8 km fra Hovdehytta
ZenHotels.com
kr 1 714
    23.0 km fra Hovdehytta
    Hotellet ligger rett ved skisenteret!
    kr 960
      kr 2 043
    31.7 km fra Hovdehytta
    Se flere hoteller i Hovden
    Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Flott oppusset leilighet med varme i gulv på bad og i gang. Fint kjøkken og romslig stue. Grei parkering i garasje. Kort vei til alpinbakken. To greie soverom og adgang til leiligheten både via trapper og heis. Kommer gjerne igjen hit.

Dato for oppholdet: mars 2020
    Takk, 971torea
    Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Vi bodde her i påsken 2017, og var då svært misfornøyde med leiligheten som var slitt og utdatert. Men grunnet plasseringen til hovdehytta, samt beskjed om at leilighetene var pusset opp, så prøvde vi oss igjen i år.

Ved ankomst ble vi tildelt en leilighet uten terrasse og stuebord, som kunne minne om en fengselscelle. Vi gikk så ned i resepsjonen og ba om å bytte, noe vi fikk. Uten et eneste spørsmål som ble stilt. Dette finner jeg svært bemerkelsesverdig, så det er bare å anta at resepsjonisten visste hva som var galt med "leiligheten".

Den andre leiligheten var bedre, men fremdeles skuffet. Tildels slitte møbler og madrassen som tilhørte datteren våres sitt soverom var blitt ruinert i ved flere anledninger kunne det virke som.

I mikroen så har de skrudd en metallplate, noe som førte til et mindre delikat lysshow med tilhørende røyk. Informerte da resepsjonisten om dette, som sa at vi kunne få ny mikro. Igjen tilsynelatende upåvirket av at noen har skrudd inn metall i en mikro!?
    Denne står fremdeles i leiligheten, og jeg mistenker at denne blir stående til neste leietakere. Kanskje den blir skiftet om den starter en brann?

Hadde det ikke vært for beliggenheten så hadde vi nok reist hjem ganske raskt.
    Neste gang blir det heller hovden resort hvor vi har vært de to siste dagene.

Det at det ikke var vasket skikkelig da vi kom gidder jeg såvidt og nevne, da dette ser ut til å gå igjen på de fleste tilbakemeldinger her,og på booking.com.

Høres gjerne bitter ut, men for nesten 11000 kroner for 5 netter her, så er jeg faktisk bitter.

Dato for oppholdet: april 2019
    Takk, Ann-Therese H
    Anmeldt 15. juli 2018

Kjempefornøyd med leiligheten og plasseringen, midt i sentrum og med garasje rett utenfor. Leiligheten var kjempefin og jeg har ingen klager. Dusjen var bra, kjøleskap, ovn, mikrobølgeovnen, alt funket som det skulle.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, SupEvan
    Lene V, Resepsjonist på Hovdehytta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Takk for tilbakemelding SupEvan! Hyggelig å høre at dere var fornøyde med oppholdet. Vi sees!

Anmeldt 9. mai 2017 via mobile enheter

Leiligheten kan ikke ha blitt vedlikeholdt siden den var ny og møblene må være fra samme periode. WiFi var såpass dårlig at de like godt kunne latt være og dele ut passord. Pluss for sentral beliggenhet og innendørs parkering. Ellers for dyrt i forhold til standard.

Dato for oppholdet: april 2017
    Takk, Kenneth K
    Anmeldt 18. oktober 2016

Fine rene leiligheter , bra utstyrt kjøkken for de som vil klare seg selv . Meget hyggelig personale som jobber der . Kort veg til sentrum og badeland . Veldig fint turterrenget I nærheten av leilighetene

Dato for oppholdet: oktober 2016
    • Reisetype: Reiste med venner