“God mat men veldig lite mat”
Anmeldelse av The Village Hovden

The Village Hovden
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Hovden
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God mat men veldig lite - spiste Taco
Hyggelig betjening og serviceinnstilt
Må nok si ikke verd pengene

Takk, StenP857
Village Hovden, Owner på The Village Hovden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2022

Hei Sten, tusentakk for det. Vi har meksikanske tacos og lager dem som i Mexico. Dvs 3 mini-lefser som er ca 12cm i diameter store, og ikke slik som Norge har fredagstacoene sine. De er også mais-lefser (glutenfrie) og ikke hvete-lefser. Prisene er sjekket og analysert som i resten av Norge hvor det serveres liknende tacos. Vi forsøker å strekke oss litt lengre og levere noe som er mer autentisk. Likevel har vi endret litt på serveringen av tacos nå. For noen er 2 til 3 tacos nok, men i tillegg serverer vi nå ris til og har blitt litt mer kommersielle til Norge. Håper du har væt hos oss nå i sommer eller kommer igjen!

Anmeldt 15. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 27. juli 2022

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på The Village Hovden, så også på

Har du vært i The Village Hovden? Del dine erfaringer!