“Vill pizza”
Anmeldelse av Furumo

Furumo
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Hovden
Beskrivelse:  Food For Your Mood har åpnet  nyoppussede lokaler i gamle Furumo. Det erverdige gamle trehuset, midt i Hovden sentrum, innholder både bistro,  mini-bakeri, butikk med helseprodukter  fra Supernature, Yogi-te, Pukka-te og gourmetprodukter. I klesbutikken finner du merker som Slakkline, Knowledge Cotton Apperal, Glowarm, Sanuk og Mokaii. I bistroen kan du nyte alt fra lunsj-retter til 5-retters menyer. God og sunn mat og drikke står i fokus og mini-bakeriet har skikkelig hjemmebakt ferskt brød og annet godt.Her finner du ulike retter som er inspirert fra hele verden Et spisested utenom det vanlige og med lun atmosfære og god stemning. Velbekomme!
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Vell vi var på Hovden å måtte ha middag.
Fant dette stedet på google.
Angrer ikke.

Pizza så ut som på bildet og smakte PERFEKT.

Årleite ansatte som passet godt på oss.

Skal en si noe negativt så må det være at de ikke hadde coca cola eller idun.

Men liker du pizza? Og du er på Hovden...
Da bør du dra hit!!!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, christerk1983
Felicia R, Leder  på Furumo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Takk for din flotte tilbakemelding, håper vi ser dere her snart igjenn!

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Supert sted til å få seg en god matbit. Godt utvalg, og fine koselige lokaler.
Betjeningen er suveren, og guider deg mer enn gjerne ift hva som er fornuftig for deg.
Anbefales som stoppested også når en er på farten over fjellet. Ypperlig lunsj.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mr_Viking1
Felicia R, Daglig leder på Furumo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hei Tom A
Tusen takk for din fine tilbakemelding. Håper å se deg snart igjen! Mvh Felicia

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

En meget hyggelig plass i nye lokaler. Mye folk og god atmosfære. Maten er god og betjeningen hyggelig

Dato for besøk: juni 2018
Takk, bjorn91

Hei "bjorn91". Tusen takk for dine fine ord. Så hyggelig at du trives i våre nyrenoverte lokaler. Hjertelig velkommen tilbake. Mvh Felicia

Anmeldt 15. juli 2018

Dessverre var ikke dette et hyggelig besøk. De glemte maten vår så vi ventet godt over en time, og da vi fikk maten fikk vi feil bestilling, men da gadd vi ikke klage lenger. Min mor fikk en chicken sandwich UTEN kylling! Bare salat og saus.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, SupEvan

Hei "SupEvan" Takk for din tilbakemelding, og så utrolig trist å høre om deres matopplevelse. Send oss gjerne en mail til post@furumohovden.no , så skal jeg ta dette videre. Jeg håper at dere kan ta turen til oss igjen og at vi kan få lov og by dere på en kylling sandwich MED kylling! Mvh Felicia

Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening rask service, fikk menykart samt drikke (vann) med en gang vi hadde satt oss til bords, servitøren anbefalte dagens den var bare helt fantastisk nydelig. Rimelig og god mat. ANBEFALER STEDET.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Kjell V

Hei "Vikkje". Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake :)

Reisende som så på Furumo, så også på

Har du vært i Furumo? Del dine erfaringer!